• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland, Novation, Lexicon, Akai, MAM

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
- Akai S3000XL 32 mb memory 199 euro, lager ga ik niet (gratis 2 akai N75EX filters erbij met 19" beugel voor rackinbouw - zonder voeding, ietwat beschadigd bij de typeaanduiding, maar ja....doe ik er gratis bij)
Nu ook met 8 jack kabels, kun je 'm zo in je setup toevoegen.
Voor de liefhebber doe ik er nog een 3gb SCSI schijf bij van quantum, wordt niet herkend door een S3000 wellicht wel door de 5000 serie of A series van Yamaha, overigens heb ik er nog een scsi harddisk bij van een 200 mb schat ik, deze werkt wel op de S3000XL maar mag je zelf een behuizing omheen zoeken.
Uiteraard is alles te testen, be my guest.


extra item:
ZERO-G Datafile 2. (origineel)
Sample cd met over de 1000 samples.
Produced by techno pioneer Ed Stratton

o.a.: Vocal Hooks, Vocal FX, Ambient FX, Drop-ins, Scratches, Sci-fi/Techno FX, House/Rap percussion, Dub + Sub Basses & One-offs.

krijg je d'r ook nog bij...prijs gaat echt niet meer zakken, de eerste die 175 euro meebrengt mag alles meenemen.
 
- Roland MKS-50 150 euro GERESERVEERD
- Novation A-station 185 euro GERESERVEERD


- Roland M-240 24 kanaals lijnmixer, (volume regeling headphone kraakt iets, alleen bij draaien) incl. 3 8-voudige studiosnakes (nieuw) 200 euro VERKOCHT
- Lexicon MPX-1 400 euro VERKOCHT
- dubbele synthstand 65 euro VERKOCHT
- Zoom 1201 50 euro VERKOCHT
- U10 tafelrack 30 euro VERKOCHT
- Roland JV-880 75 euro VERKOCHT
- Midisport 4x4 midi interface incl. een aantal midikabels (waaronder 2 x 6m verleng nieuw in verpakking) 70 euro VERKOCHT
- MAM MB33 Mk II 115 euro VERKOCHT

- Akai S3000XL 32 mb memory 199 euro, lager ga ik niet (gratis 2 akai N75EX filters erbij met 19" beugel voor rackinbouw - zonder voeding, ietwat beschadigd bij de typeaanduiding, maar ja....doe ik er gratis bij)
Nu ook met 8 jack kabels, kun je 'm zo in je setup toevoegen.
Voor de liefhebber doe ik er nog een 3gb SCSI schijf bij van quantum, wordt niet herkend door een S3000 wellicht wel door de 5000 serie of A series van Yamaha, overigens heb ik er nog een scsi harddisk bij van een 200 mb schat ik, deze werkt wel op de S3000XL maar mag je zelf een behuizing omheen zoeken.
Uiteraard is alles te testen, be my guest.

extra item:
ZERO-G Datafile 2. (origineel)
Sample cd met over de 1000 samples.
Produced by techno pioneer Ed Stratton

o.a.: Vocal Hooks, Vocal FX, Ambient FX, Drop-ins, Scratches, Sci-fi/Techno FX, House/Rap percussion, Dub + Sub Basses & One-offs.

krijg je d'r ook nog bij...prijs gaat echt niet meer zakken, de eerste die 175 euro meebrengt mag alles meenemen.
 
over de 1000 bezoekjes binnen een week, wie rond het af en neemt de sampler mee?
 
een leuk ruilvoorstel is altijd welkom, mag van alles zijn.

versterker, ps2, x-box, 19" monitor, autroradio, I-paq, dvd speler, master/midi keyboard ...you name it.

We komer er vast wel uit :okdan:
 
- Roland MKS-50 150 euro VERKOCHT
- Novation A-station 185 euro VERKOCHT
- Roland M-240 24 kanaals lijnmixer, (volume regeling headphone kraakt iets, alleen bij draaien) incl. 3 8-voudige studiosnakes (nieuw) 200 euro VERKOCHT
- Lexicon MPX-1 400 euro VERKOCHT
- dubbele synthstand 65 euro VERKOCHT
- Zoom 1201 50 euro VERKOCHT
- U10 tafelrack 30 euro VERKOCHT
- Roland JV-880 75 euro VERKOCHT
- Midisport 4x4 midi interface incl. een aantal midikabels (waaronder 2 x 6m verleng nieuw in verpakking) 70 euro VERKOCHT
- MAM MB33 Mk II 115 euro VERKOCHT
- Akai S3000XL 32 mb memory 175 euro incl. de hele set acc. erbij VERKOCHT

:halleluja een kleine 1200 bezoekjes verder, alles binnen 5 dagen de deur uit! :halleluja

Bedankt Synthforum (80% van de verkoop hier gerealiseerd), speurders en Marktplaats!

mah dus op :slotje:
 
mengtafel lijkt terug in de verkoop te gaan, wordt niet gereageerd op pb-tjes.

Wie hem deze week nog komt halen mag hem hebben voor 185 euro.
24 kanalen zo binnen handbereik, tafel is een plaatje om te zien, werkelijk in nieuwstaat.
Foto's op aanvraag.

- Roland M-240 24 kanaals lijnmixer, (volume regeling headphone kraakt iets, alleen bij draaien) incl. 2 8-voudige studiosnakes (nieuw)


Ef118.jpg


Deze foto is niet van mijn eigen mengtafel maar wel hetzelfde model.
 
btw

Ik heb mijn sampler via marktplaats verkocht zonder die filters, doe ik nu bij dit mengpaneel.
tevens 2 harddisks, 1 x 100-200 mb geschikt voor o.a. S3000XL, 1 x 4,55 gb SCSI harddisk Seagate medalist ST34520N.
Zeer stille 4,55 gb harddisk.

heeft allemaal niets met elkaar te maken maar je zal maar in de samplers zitten :dubbel:
 
ruilvoorstellen zoals eerder aangegeven gelden nog steeds

ps2, x-box, 19" monitor, I-paq, dvd speler, master/midi keyboard, Yamaha cs2x, Korg N5, Korg N5ex, ...you name it.
Eventueel bijbetalen voor een goede synth/ masterkeyboard is geen probleem.

We komen er vast wel uit
 
Hallo?

Niemand interesse in deze line-mixer?

175 euro is echt niet te veel hoor voor een dergelijk stukje techniek :eureka:
 
hmmmm, en ik dacht dat een S3000XL verkopen moeilijk was :confused:

Doe anders een goed bod, en nog steeds van alles in te ruilen uiteraard :eureka:
 
dit is toch niet te geloven..... :confused:

150 piek voor een 24 kanaals mixer, hallo???

en dan ook nog met e.e.a. aan acc. d'r bij.

tot zondag staat ie d'r op, anders gaat ie in de verkoop op de diverse veilingsites.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top