• Deze nacht na 0:00 is het forum tijdelijk niet bereikbaar vanwege een migratie van de server.
    Dit kan een aantal uren gaan duren.
    Daarna zijn we weer online.

Virus TI vertraagd + reviews?

Je hebt het niet van mij, maar de release date van de rack versie is verschoven naar 1-4-2006.
 
Origineel geplaatst door Septic
Van Thoman.de;


estimated delivery time dd.mm.yyyy

Our supplier has given a delivery time for this product. Naturally our suppliers can't always guarantee that their containers etc. always arrive on the exact date, but normally we don't give a delivery time if we don't believe in that information.



Vooral die laatse regel, hehe

Het interessante is dat Thomann nu voor het eerst een geschatte leveringsdatum geeft: 30 juni. Zou het dan toch?
 
Origineel geplaatst door RedTitan
Je hebt het niet van mij, maar de release date van de rack versie is verschoven naar 1-4-2006.

lol :)

ik snapte m gewoon niet :D

hmja jongens ik heb bestwel meedeleiden met de mensen die er op hebben moeten wachten en ik vrees dat door het lange wachten de verwachtingen, die al hoog waren, nu nog hoger zijn komen te liggen en dat ze dus niet waar gemaakt zullen worden. O en trouwens een 1U rack versie van een synth is wat mij betreft geen synth :/ Ik vond die Rack XL ook al nix

je moet toch knoppen hebben :erm:

Daar ik die C van Saskija heb gekocht wil ik haar nog even mijn steun betuigen, ik weet dat je de C verkocht om snel die TI binnen te halen, krijg je dit gezeik :( Sterkte!
 
Ik heb medelijden met de mensen die nu nog hun virus C willen verkopen om een TI te halen, in een paar maanden is die synth van 2e hands waarde 1200 euro naar 800 euro gegaan, dat is toch eigenlijk te gek voor woorden.
 
Origineel geplaatst door JeanV
Ik heb medelijden met de mensen die nu nog hun virus C willen verkopen om een TI te halen, in een paar maanden is die synth van 2e hands waarde 1200 euro naar 800 euro gegaan, dat is toch eigenlijk te gek voor woorden.

Inderdaad! Daarom bedank ik Access bij deze hartelijk voor het aankondigen en continu uitstellen van de TI :D :okdan:
 
Origineel geplaatst door JeanV
Ik heb medelijden met de mensen die nu nog hun virus C willen verkopen om een TI te halen, in een paar maanden is die synth van 2e hands waarde 1200 euro naar 800 euro gegaan, dat is toch eigenlijk te gek voor woorden.

Sorry hoor maar dat mensen hun Virus C voor 800 dumpen is echt hun eigen schuld en niet die van Access.

Als ik een nieuwe auto wil kopen en hoor dat een merk met een nieuw model gaat komen verkoop ik mijn oude toch ook niet alvast? (Nee want dan heb ik geen vervoer meer).

En dan wil ineens iedereen zijn Virus C kwijt, zien ze er meer op de markt en laten ze de prijs zakken. De lage prijs van de Virus C heeft alleen maar te maken met het hoge aanbod op de 2e hands markt. En dat heb je aan jezelf en alle mede eigenaars van de C te maken die hem perse weg wilde doen voor de TI uitkwam.

En het is nu eenmaal zo dat de prijs makkelijker zakt dan weer stijgt dus zit je nu in een situatie dat de 2e hands markt niet meer interessnt is om je C te verkopen.

Dus bedank jezelf en loop niet moeilijk te doen richting Access want de lage prijs van de C heeft niks te maken met de vertraging van de TI. Access heeft aangekondigt met de TI te komen maar niemand verplicht massaal de C op de 2ehands markt te gooien.
 
Zal wel een foutje zijn, de keyboardversies staan er overigens ook in stock. Neem aan dat als ze al shippen dat dat wel op de access site te zien zou zijn.
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Dus bedank jezelf en loop niet moeilijk te doen richting Access want de lage prijs van de C heeft niks te maken met de vertraging van de TI. Access heeft aangekondigt met de TI te komen maar niemand verplicht massaal de C op de 2ehands markt te gooien.

Dan heeft het er dus toch mee te maken? Als die TI nooit aangekondigd zou zijn, ging toch niet iedereen massaal z'n C verkopen? Access verplicht inderdaad niemand wat, maar het is toch wel een oorzaak-gevolg gevalletje lijkt me.
 
Origineel geplaatst door Riekoes
Dan heeft het er dus toch mee te maken? Als die TI nooit aangekondigd zou zijn, ging toch niet iedereen massaal z'n C verkopen? Access verplicht inderdaad niemand wat, maar het is toch wel een oorzaak-gevolg gevalletje lijkt me.

Het in de verkoop gaan van de C heeft inderdaad te maken met de aankondiging van de C, maar het zakken van de prijs heeft niets met deze aankondiging te maken. Dat is gewoon het resultaat van iedereen die er snel vanaf wil.

Mensen die hem te koop hebben gezet hebben zelf de waarde van hun apparaat laten zakken door de vraagprijs lager te maken......
 
Origineel geplaatst door Acidfever
Het in de verkoop gaan van de C heeft inderdaad te maken met de aankondiging van de C, maar het zakken van de prijs heeft niets met deze aankondiging te maken. Dat is gewoon het resultaat van iedereen die er snel vanaf wil.

Het zakken van de prijs is het gevolg van dat veel mensen hun C gingen verkopen, wat weer het gevolg was van de aankondiging van de TI. Het vraag en aanbod principe. Het één is het gevolg van het andere.

Mensen die hem te koop hebben gezet hebben zelf de waarde van hun apparaat laten zakken door de vraagprijs lager te maken......

Daar ben ik het allemaal hartstikke mee eens. Sterker nog, het is gewoon zo.

Maar als je het "dumpen" van de C door veel mensen en de daarmee samenhangde prijsdaling op de 2e handsmarkt niet als gevolg wilt noemen van de aankondiging van de TI dan lijkt mij dat niet reëel.
 
Access heeft het zichzelf ook moeilijker gemaakt dan hoefde want ze konden na aankondiging van de TI's hun oudere modellen ook niet meer aan de straatstenen kwijt. En dan weet ik niet wat hun voorraad is/was maar als je je eigen voorraad in waarde zo laat dalen is dat niet goed voor je geldpotje.
 
Ze hebben waarschijnlijk niet eens meer oudere modellen om te verkopen. Alle online shops hebben alleen nog maar de Virus Classic en de drie TI-versies te koop staan. Ze hebben al maanden nauwelijks inkomsten, maar wel uitgaven, nl de ontwikkelingskosten voor de software en waarschijnlijk ook al de produktiekosten voor de TI-hardware. Het zou me namelijk niet verbazen als er ze complet TI-desktops en keyboards in dozen in een magazijn hebben staan. De hardware is af tenslotte, het wachten is op de software.

Accesss moet oppassen dat ze niet in dezelfde situatie belanden als Creamware, die zijn bijna ten onder gegaan met de Noah.
 
redelijk hysterisch allemaal - natuurlijk is de Ti perfekt (als ie d'r is), maar ook de C is een prima synth - dumpen is geld weggooien.
 
November haha, cool! Kunnen ze net zo goed meteen ook Usb2.0 ervan maken. Wat ik me eigenlijk ook afvraag, is of ze de effecten nog verbeterd hebben, want ik vond de reverb nou niet echt goed klinken moet ik zeggen, net als de chorus, die vond ik echt onbruikbaar. Maarja dat is mijn smaak natuurlijk.
 
November?

OK, maar welk jaar? :D
 
Back
Top