doos 303 gespot

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De een vindt het onzin om geld uit te geven voor papier, maar aan de andere kant, geld is vaak ook maar een stukje papier..

... en de TB303 maar een stuk plastic (voor het grootste deel)..

R
 
Ik heb een 909 doos en DR 55 :D Ik weet dat op een TR 505 en TR 909 doos een serie nummer staat en die is dan gelijk aan het nummer van de bak.Maar ja dat is een papiertje van 2 bij 1 cm oid.
 
Dooz

Dooz

Ik kan vanaf januari '05, steeds in limited editions, allerlei dozen leveren waarop dan Merk en Typenummer naar wens van de koper gestempeld worden. Kleur stempelinkt: zwart, rood of diepgrijs. Andere kleuren tegen meerprijs | op aanvraag. Speciale kennismakingsaanbieding wordt een doos waarop 'Contains 2 x TB303' gestempeld staat.

Er zijn ook mogelijkheden om milieuvriendelijke inkt te gebruiken al dan niet in combinatie met stempels gemaakt van Eko aardappels (nieuwe oogst).
 
dozen? hmmm


als er een doos is van een volledig uitgebreide custom MOOG55 die minimaal me hele kamer beslaat.. goh doe mij dan ook een doosje.......

:D
 
Origineel geplaatst door 6 trak
wie gaat hem kopen en maakt er ff een fotootje van voor DEZE thread? 8) [/QUO

heb om foto gevraagd hopen dat hij dat doet :doei:
 
Ik heb hem € 35 geboden samen met een manual van een TR 909 die hij ook te koop heeft..........veel te weinig was zijn antwoord :D
 
Origineel geplaatst door Wiseguy
Ik heb hem € 35 geboden samen met een manual van een TR 909 die hij ook te koop heeft..........veel te weinig was zijn antwoord :D

Net zoals z'n herseninhoud dus :o:
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De een vindt het onzin om geld uit te geven voor papier, maar aan de andere kant, geld is vaak ook maar een stukje papier..
jij betaald in het vervolg dus alleen nog met dozen dan? :D ...sorry maar dit is dus gewoon HYPE... niets anders...
 
Als ik iets in doos koop, dan bewaar ik de doos, om het aparaat weer in te stoppen als ik deze verkoop.
Dozen nemen weinig ruimte in als je ze uitvouwt. Een doos van een koffieparaat of iets dergelijks zou ik niet bewaren.
die verkoop je toch niet meer en das niet echt boeiend wel of geen doos. Voor een muziekapparaat vindt ik het gewoon leuk. Dat presenteert ook wat beter als je em weer verkoopt. Dan denkt men van hee, die is er zuniig op geweest, heeft alles mooi bewaard. Als je iets in doos koopt en dan bevoorbeeld in de trein zit, dan denk je van goh wat mooi, en dan zit je alles te lezen wat op die doos staat. Dan lijkt het net of je iets nieuws hebt gekocht. :D
 
Origineel geplaatst door sander
Dat presenteert ook wat beter als je em weer verkoopt. Dan denkt men van hee, die is er zuniig op geweest, heeft alles mooi bewaard. Als je iets in doos koopt en dan bevoorbeeld in de trein zit, dan denk je van goh wat mooi, en dan zit je alles te lezen wat op die doos staat. Dan lijkt het net of je iets nieuws hebt gekocht. :D

Dat klopt.. het voelt toch een beetje alsof hij nieuw is... Beter als dat je hem mee krijgt in een vuilniszak of sinnasappledoos ofzo..

Maar waarde hechten aan alleen de doos?.. Geld betalen voor verpakkingsmateriaal? Beetje sneu vind ik dat. Ik snap dat niet echt..
Of mensen die dan astronomische bedragen betalen voor zeldzame kindersuprise eitjes... om hun verzameling compleet te maken. Die staat dan in de kast voor een aantal jaren en word daarna in ze geheel weg geflikkerd...

Wat een onzin..
 
Origineel geplaatst door sander
Als ik iets in doos koop, dan bewaar ik de doos, om het aparaat weer in te stoppen als ik deze verkoop.

....Voor een muziekapparaat vindt ik het gewoon leuk. Dat presenteert ook wat beter als je em weer verkoopt. Dan denkt men van hee, die is er zuniig op geweest, heeft alles mooi bewaard.
wat een onzin weer sander... die synth bewaar jij niet in die doos om er zuinig op te zijn, die gebruik je...
en denk je nou echt dat het mensen om die extra doos gaat die de doorslag tot aanschaf moet geven?
nogmaals, de meerwaarde van een synth incl. doos is gewoon nihil...
een flightcase is nog daar aan toe maar een kartonnen wrap-around nee...
 
Laatst gewijzigd:
Ik zit nu al een paar uur tegen mezelf te zeggen dat ik me niet moet gaan branden aan deze thread

:bekdicht:

:bekdicht:

:bekdicht: :bekdicht: :bekdicht:

:bekdicht:

:bekdicht:

:bekdicht:

1...2...3...4...5...6...7...8...9.........9 1/2 ........ 9....3/4..................10

...sjonge had ik toch bijna gezegd dat 6je het stiekum wel snapt maar doet alsof ie het niet begrijpt...

-C-
 
Origineel geplaatst door 6 trak
jij betaald in het vervolg dus alleen nog met dozen dan? :D ...sorry maar dit is dus gewoon HYPE... niets anders...
Waar staat dat ik alleen iets met dozen koop? Ik vind een Keyboard uit 1982 of zo met de aankondiging dat de memorymoog eraan komt, met een deken eroverheen ook heel interessant en die heb ik ook gekocht. Het mag dan misschien wel een Hype zijn, maar waarom mag een Hype geen waarde hebben? En een 303 een Hype? Al lang niet meer!
 
hahahahahahahahaha schitterend dit..... een discussie of je het leuk vindt om een lege doos te kopen :D
 
Verkocht

Verkocht

Hy guis


De doos is verkocht voor 40 euro aan een anonime doktor







Greetz turtel :verkoght:
 
Hmm kweenie hoor...toen ik m'n 101 ging halen was dat ook in een vuilniszak...ik zou ook liever de orginele doos erbij gehad hebben hoor. Maar voor een lege doos grof gaan betalen, nee dank je :confused:
 
Origineel geplaatst door sander
Je ziet wel eens vaker dozen te koop hoor.
En ik vindt het altijd leuk als ik iets koop of verkoop dat daar dan de orginele doos bij zit.
Het is natuurlijk helemaal niet noodzakelijk, maar wel leuk. Zeker voor een apparaat als de 303.
Ik zou als ik de verkoper was, de doos bewaren en deze ooit samen met de 303 verkopen.

andersom klinkt interessanter 8)
 
Origineel geplaatst door 6 trak
zat de 303 niet in zo'n plastic draagtasje dan? ...of was dat optioneel destijds?

Die tas is/was van Vinyl en zat er standaard bij.........net zoals de doos, en dat tasje gooi je ook niet weg van zo'n vet bakkie.

Te Koop: Originele doos van de MC 303!!!!in goed verkerende staat; 75 euro:stupid
 
Back
Top