doos 303 gespot

turtel

ELECTRIC
Lid sinds
23 oktober 2003
Berichten
2.495
Locatie
en onder water
Op marktplaats .nl Aangeboden: Doos TB-303
Prijs: T.e.a.b.
Beschrijving: Kartonnen, zwart/wit doos van de Roland TB-303 Computer Controlled Bassline, originele verpakking met origineel piepschuim. Inclusief handleiding, exclusief de TB-303 synthesizer zelf.

Foto's: Geen foto beschikbaar
Datum: 09-11-2004, 09:23
Gezien: 327 keer bekeken.

Adverteerder
Naam: Izmar Verhage (E-mail de adverteerder) (Alle advertenties)
Telefoonnummer: 06-53716897
Woonplaats: Delft
Regio: Zuid-Holland

Biedingen (Er is 10 maal geboden op deze advertentie.)
 
Komt dat even goed uit. Ik zoek nog een doos om een surprise van te maken.
 
als hij niet te duur wordt heb ik nog een boekje voor iemand.
maar wat zou zo,n doos dadelijk oprengen .
het is eigenlijk afval.
volgens mij is er nergens op aarde een met doos te koop
dat maakt het leuk maar je hebt er niks aan


greetings Turtel :mexico:
 
Ik zeg alsnog: kopen.

Analoge dozen gaan veel waard worden.
 
Hehe
Is leuk voor een fopkado !! :duivels: voor een analoog freak !

Zeker met de komende feest dagen :duivels: :duivels:
 
Origineel geplaatst door turtel
volgens mij is er nergens op aarde een met doos te koop
dat maakt het leuk maar je hebt er niks aan

Je ziet wel eens vaker dozen te koop hoor.
En ik vindt het altijd leuk als ik iets koop of verkoop dat daar dan de orginele doos bij zit.
Het is natuurlijk helemaal niet noodzakelijk, maar wel leuk. Zeker voor een apparaat als de 303.
Ik zou als ik de verkoper was, de doos bewaren en deze ooit samen met de 303 verkopen.
 
heeft iemand nog intresse in een schoenendoos merk kents met orginele binnenverpakking natuurlijk zonder schoenen
 
Origineel geplaatst door turtel
heeft iemand nog intresse in een schoenendoos merk kents met orginele binnenverpakking natuurlijk zonder schoenen

Jij kan dus echt niet begrijpen dat iemand het leuk vindt om zo'n doosje te hebben??

Waarom denk je dat iemand in een advertentie vaak neerzet, in orginele doos.
 
Origineel geplaatst door sander
Waarom denk je dat iemand in een advertentie vaak neerzet, in orginele doos.
en wat doe je dan verder nog met die doos? stop je de 303 na gebruik daar weer netjes in dan?
en bewaar jij ook alle dozen van andere apparaten... koffiezetter, tv, magnetron en scheerapparaat?

Origineel geplaatst door sander
nauw voor een orginele doos heb ik wel wat euro's over. Maar niet te veel uiteraard.
...wat zou jij er nog voor willen geven dan?

asteblief zeg, alleen omdat er tb-303 op de buitenkant staat en het doosje precies op maat is gemaakt?
een doos KRIJG je er bij als je een nieuw apparaat koopt... de doos heeft alleen waarde als het nog bij het apparaat hoort, anders is het maar een ordinairde doos waar nix in zit en die is in mijn ogen bar weinig waard...
 
Ik ontving een tijdje geleden m'm KRK v88 monitoren. Zaten in 2 joekels van dozen van pakweg 100 bij 80 bij 75 cm (elk).
Staat er (zoals gewoonlijk) doodleuk in de handleiding dat je die dozen moet bewaren (VERY IMPORTANT !) voor het geval je nog eens aanspraak moet maken op de garantie, en ze dus moet opsturen. Ja daaag ! :doei:
Daar heb ik dus echt geen ruimte voor. Bovendien komen ze gebruikt uit Amerika. Ach ff opsturen, kost slechts 275 dollar...
Dus heb ik ze weggesodemieterd. De papiercontainer zat gelijk vol :D
 
Als iemand een 303 koopt en het leuk vindt dat de originele doos erbij zit......ok, kan ik inkomen!
Maar als je 303 doos gaat kopen zonder inhoud, dan heb je toch echt een afwijking, sorry dat ik het zeg! :stupid
 
:dubbel: HAHAHAHAHA, er is al 22,50 geboden! check
Echt belachelijk dit, 22,50 voor oud papier, hoe diep kun je zinken? :stupid
Gooi die doos toch gewoon weg man, dan heeft een zwerver ook weer een tijdje onderdak!
Geef hem dan ook nog 22,50 en hij kan 2 weken eten. :eureka:
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door MIDIoot
Gooi die doos toch gewoon weg man, dan heeft een zwerver ook weer een tijdje onderdak!
wat ben je toch weer een sociaal mens midi, zelfs voor kabouters...! :okdan: kan ie die ene 10 euro als deken gebruiken en van die andere een kussen vouwen... en van het resterende bedrag heeft ie nog ruimschoots genoeg om 2 weken van te eten! :D
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Boemtsjak
Heheh, waarschijnlijk staat er in grote letters op die doos zoiets als: I WILL NEVER SELL THIS MOTHAFUCKA!!! :)
100 punten!

Maarreh, die doos is wel echt stoer. Hij is overgins ook gebruikt voor het logo van binaire baseline toch? Een 303 is een kult apparaat en ik zou hem best compleet willen hebben, inclusief bescherm folies (en chordwheel).. De een vindt het onzin om geld uit te geven voor papier, maar aan de andere kant, geld is vaak ook maar een stukje papier..
 
Back
Top