Mac specificatie thread + geluidskaarten

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
als ik het dus goed begrijp gaan er waarschijnlijk upgrades komen voor de 15 en 17" en zal er voor de 12" niks veranderen
 
over een uur weet je het, de store is nu even dicht voor update...
Het moet niet gekker worden met mij... dat ik dit allemaal volg
 
Macosx.nl ligt er gewoon uit!!

De hype kan wederom niet beter worden opgebouwd. Die gasten zijn een grote marketing machine!

Knap hoor.
 
Van Macosx.nl


19.56
Herstel, One More Thing: nu ook TV shows kopen via iTunes... Er is een deal gesloten met ABC. Voor 1,99 dollar kan je nu tv series kopen, één dag nadat ze zijn uitgezonden. Het is nog niet bekend of dit ook in Nederland gaat werken.

19.52
Steve is klaar. Geen nieuwe PowerBooks.

19.45
iTunes 6 wordt gelanceerd. 2000 videoclips te koop voor 1,99 dollar per stuk. Ook korte films van Pixar beschikbaar. Andere nieuwe features in iTunes 6 zijn 'peer reviews' en 'recommendation services'.
Video's bevatten Fairplay (DRM).

19.33
De kogel is door de kerk: er komen nieuwe iPods die video kunnen afspelen, al blijft muziek het belangrijkst. Nieuwe iPods hebben een beter beeldscherm met 320 bij 240 resolutie. MPEG 4 H.264 ondersteuning. Video out op nieuwe modellen.
30Gb en 60 GB, beiden dunner dan huidige modellen, geleverd in wit en zwart tegen prijzen van huidige 20/60 Gb modellen. Vanaf volgende week verkrijgbaar.

19.26
Met ingebouwde iSight, Frontrow, betere grafische kaart, grotere HD en snellere processor kost de nieuwe iMac net zoveel als de huidige 17''. Processoren zijn 1,5 Ghz en 2,1 Ghz.

19.20
'Front Row', een applicatie die het best kan worden omschreven als een afstandbediening voor je iSight en verschillende iLife applicaties. Het programma wordt geleverd bij elke nieuwe iMac.

19.15
Ingebouwde iSight maakt ook foto's als bij een pasfoto automaat.

19.11
Nieuwe iMac onthuld: zelfde design maar dunnner en met ingebouwde iSight die een resolutie van 640 bij 480 levert!

18.40
De eerste foto's van de nieuwe iPod.

18.30
De Online Apple Store is gesloten.

18.25
Op www.ilounge.com zijn foto's verschenen van iPod reclameposters die een breder model laten zien met een groter beeldscherm en een koptelefoon in de hoek van het apparaat (zoals bij de iPod mini).
 
Dus eigenlijk weer geen nieuws 8o)


Maaruh...waren jullie simultaan aan het tikken?
 
Laatst gewijzigd:
Dus weer een hoop iTune Isight iPod meuk, maar niks interressants ....


Nou, wat een ophef allemaal...voor naar mijn inziens niet veel bijzonders.
 
Tja, gaat echt nergens over. :frons:

Core business wordt entertaiment/fun spul.
Computers gaan ze er een beetje bij doen lijkt 't.
 
mmm .. het ligt nu wel erg plat .. zag daarnet iets .. maar kan het nog niet bevestigen
nieuws iig op thinksecret ..

tot die tijd blijft steve een homo ! :D
 
dit is wat er op thinksecret werd geplaatst ..

In related news, in an effort not to detract from today's iPod announcement -- iPod revenue now accounts for a third of Apple's total revenue -- Apple is expected to deliver the rumored upgrades to its Macs either later this week or early next, sources said

hij blijft iig nog effe homo ! :D
 
Origineel geplaatst door mikemix
Tja. die Ipod kan me gestolen worden, echt.
PSP rules!!:maffia:

psp ?

macosx staan ook al opmerkingen over pro users en mac upgrades ..
 
:bekdicht:
 

Attachments

  • psp_tb.jpg
    psp_tb.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 52
Volgens mij zat ik redelijk warm met mijn voorspelling :D (alleen geen PB *snif*)

Wel kut dat het weer entertainmentzut is geworden, zou graag een PB erbij willen hebben maar dan mag dieG4 wel dual core hebben inmiddels...

Ach ja... de MacMini staat zijn mannetje ook nog steeds in de studio dus wat zeur ik eigenlijk?
 
Idd, ik wil ook een PB12" voor erbij en on the road.
Wat ik zeg een nieuw jaar met veel Apple flappen.....
 
Origineel geplaatst door mikemix
:bekdicht:

ah .. ja die heb ik ook uitgesteld ... voor me zelf dan ..
ik wil een g5 om mee te kloten .. staat dat geld maar een beetje nutteloos op de bank !

en ja Q .. for now had je gelijk !
 
net de 12 inch besteld plus die nieuwe ipod 30gb

over die psp tis een super ding alleen als je hem 1 keertje op de stenen laat vallen is ie ook gelijk super stuk
ook jammer aan de psp vind ik het geheugen dat maar tot 2gb kan en een kapitaal kost
daarom probeer ik nu die ipod eens uit


kijken of die tegen een stootje kan :P
 
Origineel geplaatst door champ
net de 12 inch besteld plus die nieuwe ipod 30gb

over die psp tis een super ding alleen als je hem 1 keertje op de stenen laat vallen is ie ook gelijk super stuk
ook jammer aan de psp vind ik het geheugen dat maar tot 2gb kan en een kapitaal kost
daarom probeer ik nu die ipod eens uit


kijken of die tegen een stootje kan :P

Das zo lekker van een G5...daar zit ik met mijn buurman in de pauze mee over te gooien :confused:

Stenen zijn voor elk apparaat slecht voor de maag.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top