Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lees: in het meeste heb ik geen interesse. Heb je uberhaupt enige kennis van die toeters om van inzicht te kunnen spreken? Ik bedoel dit niet aanvallend; ikzelf verzamel geen blaasinstrumenten en ken er heel weinig van. Ik heb dus geen idee of we daar naar het equivalent van Bontempi's of Moogs aan het kijken zijn, maar als ik zie dat er op meerdere toetertjes nu al duizenden geboden worden, is het blijkbaar deels wel veel soeps. Alleen niet de soep die ik lust. De schattingen bij een deel van de blaasinstrumenten zijn eerder in de honderden, dus die zijn dan blijkbaar "wel goed maar niet spectaculair waardevol". Ik weet ook niet hoe groot de markt daarvoor is, en of die markt dus zo'n groot aanbod in 1 keer aankan.Het meeste is mijns inziens niet veel soeps.![]()
Gelukkig lijken de spullen wel in Duitsland te staan. Vooral met dat Volkswagenbusje stuk handiger.
Is trouwens bekend op welk album die korg ps series eventueel gebruikt zijn?
Hij zei ook "mijns inziens". Laten we eerlijk zijn, als dit niet van een beroemde artiest was geweest, zou niemand behalve de meest hardcore vintage verzamelaars hier twee keer naar omkijken, en al helemaal niet aan deze prijzen.Lees: in het meeste heb ik geen interesse.
Geinig die data switch heb ik ook.. bieden per P.b. aubAan deze prijzen (met kosten meegerekend) is er voor het meeste spul inderdaad erg weinig aan. 4x de reverbprijs is waanzin.
Dat Hameg scopeje staat al op duizenden en dat dataswitchje staat al op 150. Koekoek. Dan zijn sommige topsynths/vocoders nog redelijker.