Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lekker met je Moog One de tram in

Als je die kan betalen, kan je ook een parkeerplek betalen![]()
Welke parkeerplek? Een half uur door smalle eenrichtingsstraatjes zoeken naar 2 m2 om de bolide in te persen waarna je alsnog 20 minuten moet lopen? En dan hopen dat 'ie niet op kratjes staat als je terugkomt afhankelijk van de buurt...Als je die kan betalen, kan je ook een parkeerplek betalen![]()
Je houdt een hoop geld over voor synths als je het niet steeds in parkeerkosten stopt. Voor een dagje parkeren in Amsterdam heb je al een Behringer.Als je die kan betalen, kan je ook een parkeerplek betalen![]()
Doe mij maar een gezellig dagje Amsterdam dan, ipv een BehringerVoor een dagje parkeren in Amsterdam heb je al een Behringer.

Ik ben altijd in voor een live optreden. Max 30 minuten per act werkt goed.Even een vraagje tussendoor. Behalve een meeting tussen forumleden onderling, is er behoefte aan een evenement waarbij forumleden kunnen optreden en wat van hun werk ten gehore brengen voor een publiek? Weliswaar niet centraal gelegen, maar daar heb ik wel een mooie locatie voor in gedachten en ik ken wat mensen die daarbij betrokken zijn. Zoiets lijkt me een evenement waar ze wel oren naar zullen hebben.
Ik ook niet, maar ik wil wel graag iets laten zien en horen, dat kan met midi maar ook met een gast muzikant.Zelf spelen ga k zeker niet doen want ik kan dat helemaal niet en ik weet t.