Behringer JT Mini

_Behringer-JT-Mini-Synthesizer-1024x576.jpeg

Begin 2022 was er een enorme golf van nieuwe Behringer-aankondigingen, waaronder nieuwe draagbare synths die perfect passen bij de Korg Volcas en Roland AIRA compacts. Twee van deze synths zijn momenteel op de markt: de Pro-VS Mini en de superkleine en super betaalbare JT-4000 Micro en binnenkort JT-4000M Micro. Een andere synth uit deze serie is nu beschikbaar voor retailers. Behringer heeft de JT Mini uitgebracht, voorheen Saturn Soul genoemd, een op Roland Jupiter-8 geïnspireerde mini-synth van $ 99.
Geschatte levertijd: 11 - 12 Juni 2025

Laatst gewijzigd:
Met deze in vooruitschiet zal het m.i. ook niet lang duren voordat ze met hun Jupiter 8 (16) op de proppen komen.

Ben benieuwd of er ook nog een sampler en een drummachientje komt..staan niet in het lijstje, maar bij behringer weet je het nooit.
Soort volca serie.

Zit ook nog steeds te wachten wanneer de Behringer BX700 uitkomt, een soort groovebox.

Die BX700 wil ik ook Ja.
Hoop eigenlijk dat ze met een full size groovebox gaan komen , soort MC707 achtig.
De Groove keys word ook nog aan gewerkt, lijkt op de keystep pro, maar dan met multi synth engine's .

Ja op zich prima maar ik hoor niet echt wat speciaals, voelt als just another analog minisynth die geluid produceert die ik uit elke bak wel kan trekken.

Die van mij is weer terug naar Thomann vanwege een defect. Hij resette bij iedere nieuwe noot de envelopes. Ook bij het uitzetten van die optie in het menu. Volgens Behringer was het een defect.

Qua sound was ik totaal niet onder de indruk. Klinkt prima, maar echt niets speciaals.

Vergelijkbare discussies

Back