Hot Summer Nights (met melodie)

Hot Summer Nights was vroeger een spelletje op de Amiga, zoek het maar niet op.

[edit] Ik kan hem niet vinden met google, zegt misschien genoeg over het spel, of het zegt iets over mijn geheugen [/edit]
 
Laatst gewijzigd:
Wat mij heeft geholpen, en dat is niet alleen bij het posten van tracks maar in de verschillende facetten van het leven, is om dingen niet persoonlijk te nemen. Wat een ander zegt en doet is zijn/haar ding. Door verder bij mezelf te blijven ervaar ik niet de frustratie die het soms kan oproepen als ik iets wel persoonlijk tot me neem.
En dat is maar goed ook, want deze Guy staat met een gun in z’n foto… had vroeger zomaar anders af kunnen lopen 😂😂
 
Gij zet ne zager jonge. Ge zegt letterlijk doe wat ik zeg of ge hebt zever. Maar tzijn toch altijd dezelfde die zagen en dat zijn de muzikanten. Die zagen altijd maar op.
Andere mensen die NIET muzikant zijn zagen nooit. Die vinden het ofwel goed ofwel niet goed.

Ik doe wat ik wil en ik heb gezegd dat ik men liedjes ga delen en ge hebt ze goe te vinden of niet. En als dat teveel is gevraagd dan luistert ge best niet meer naar mijn slechte gitaren en trompetten.
Maar Jimmy toch, dus is ook precies t punt. Je zit hier op een forum met mensen die heel anders naar muziek luisteren. Het ‘gewone volk’ dat alles (dus ook Jan Smit) prima vind zit hier niet, dus je krijgt reacties van mensen die kritisch naar hun eigen muziek luisteren, en wanneer iemand erom vraagt, ook commentaar op dat wat beter kan. Dat is ook het doel vaak hier; kan er nog iets beter, had ik hier en daar een andere keuze kunnen maken?

Als Jij vraagt; wat vind je ervan? Dan mag iemand ook gewoon kut zeggen als ie dat vind. Wil je dat niet, moet je er niet om vragen. Dat is het persoonlijke, en moeilijke ervan om jouw creatie te laten horen aan iemand. Heeft bij mij jaren geduurd voordat ik iemand iets durfde laten horen.

Ik vraag mijn vrouw ook nooit meer wat ze ervan vindt, want in 100 % van de gevallen vind ze alles herrie, kut, of een verspilling van haar tijd ;)
 
Kijk commentaar geven is altijd simpel. Dat is gewoon wat op u keyboard drukken en tis gebeurd. Zulke liedjes maken en dan spelen is minder makkelijk. Ge moet er eerst uitgeraken wat ge gaat spelen en dan moet ge oefenen.

Als ge dan nog commentaar krijgt qua keuze van instrument dat ge op u keyboard speelt dan wringt dat serieus. Moet ik al men liedjes dan met piano gaan spelen? Heb er op de voorbij gaande 24 uur 16 gemaakt!
Dat is nagenoeg een nummer per uur, mijn hemel is het productiewerk misschien? Misschien moet je dan iets kritischer worden en de beste uitkiezen. Bij voorkeur een zonder gitaar en toeters uit je Casio. ;)
Gij zet ne zager jonge. Ge zegt letterlijk doe wat ik zeg of ge hebt zever. Maar tzijn toch altijd dezelfde die zagen en dat zijn de muzikanten. Die zagen altijd maar op.
Andere mensen die NIET muzikant zijn zagen nooit. Die vinden het ofwel goed ofwel niet goed.

Ik doe wat ik wil en ik heb gezegd dat ik men liedjes ga delen en ge hebt ze goe te vinden of niet. En als dat teveel is gevraagd dan luistert ge best niet meer naar mijn slechte gitaren en trompetten.
Je post het op een synthforum waar hoofdzakelijk muzikanten zitten en vraagt om meningen (....) Die heb ik opbouwend gegeven en vervolgens reageer je alsof ik je helemaal heb neergesabeld, wat absoluut niet zo is.

Zal voortaan niet weer luisteren noch reageren.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top