Hot Summer Nights (met melodie)

Lekkere sound, ik zou alleen liever een piano solo i.p.v. een gitaar horen uit een keyboard want je blijft horen dat het niet echt is.
 
Je vraagt toch wat men er van vindt?
Ja of dat men het goed vind of niet eh... mensen lief toch willen mensen nu altijd enkel maar commentaar en kritiek geven. Wete wa ik blijf hier dus ookal weg. Mensen moeten altijd maar hun mening zeggen, ik doe dat nooit want dat is allemaal persoonlijke smaak en het is nooit leuk als andere dat bij u doen en zo heel u nummer bekritiseren in de zin dat ze het beter denken te weten.
Maar neen altijd maar commentaar en kritiek geven want iets anders kunnen ze niet hoor. Ik ben die zever beu. Nu zeg ik dat ik die zever beu ben en het duurt niet lang en er komt weer nen andere zagen. Tis hier precies een zagerij.
 
Wat mij heeft geholpen, en dat is niet alleen bij het posten van tracks maar in de verschillende facetten van het leven, is om dingen niet persoonlijk te nemen. Wat een ander zegt en doet is zijn/haar ding. Door verder bij mezelf te blijven ervaar ik niet de frustratie die het soms kan oproepen als ik iets wel persoonlijk tot me neem.
 
Kijk commentaar geven is altijd simpel. Dat is gewoon wat op u keyboard drukken en tis gebeurd. Zulke liedjes maken en dan spelen is minder makkelijk. Ge moet er eerst uitgeraken wat ge gaat spelen en dan moet ge oefenen.

Als ge dan nog commentaar krijgt qua keuze van instrument dat ge op u keyboard speelt dan wringt dat serieus. Moet ik al men liedjes dan met piano gaan spelen? Heb er op de voorbij gaande 24 uur 16 gemaakt!

Ik gebruik meestal gewoon de OTS die bij de stijl past (One Touch Setting) meestal zijn dat er een paar en dan kies ik daar iets uit dat ik het beste vind. Die horen beter bij de stijl te passen en dan moet ik niet zoeken.

Kijk, tis een keyboard en ik ben geen professional. Moet ik daarom elk liedje met piano spelen? Ja anders klinkt dat dat het niet echt is, so what? Tis ook niet echt, tis een keyboard.

Ik doe dit gewoon voor het plezier en om dan zulke onnozele commentaar te krijgen dat gewoon gaat over u instrument dat ge gebruikt is belachelijk. Ik steek tijd erin met het arrangement te vinden en dan nog te oefenen tot het iet of wat gaat. Dat is allemaal minder simpel dan het lijkt en ik vind dus dat commentaar niet meer nodig is.

Ge hebt het te nemen zoals het is en als ge het niet mooi vind dan luistert ge toch gewoon niet meer. Ik wil gewoon die liedjes delen en HOPELIJK vind iemand ze WEL ook mooi.

Commentaar geven is een werk van tien seconden eh mannen, ik doe dat zelf NOOIT. Als ik toch eens ergens iets zeg is het meestal gewoon: Goe gedaan of klinkt goe want eerlijk eh mannen: das al dat de andere wilt horen!

Tis toch ZIJN compositie en niet die van mij? Awel zo is het bij mij ook. Ik wil deze dingen gewoon delen maar telkens is er wel ne snuggere die ZIJN mening wilt doorvoeren. Maar dat is gewoon ZIJN mening en iemand anders kan daar anders over denken. Zulke commentaar is dus echt nutteloos.

Ik ga niet al men liedjes met piano spelen. Dat gaat ook niet. Ik heb er met piano maar bij sommige stijlen passen nu eenmaal andere instrumenten beter. Als ge dan niet voorbij het punt kunt kijken van, tis niet echt, ja dan moet ge best niet meer naar men muziek luisteren.
 
Ik begrijp dat het vervelend is alweer kritiek te krijgen nadat je al zoveel over je heen hebt gekregen, edoch probeer opbouwende en afbrekende van elkaar te onderscheiden. Ook ben je vrij het naast je neer te leggen want zoals je al aangaf ben jij de componist. Maar het klinkt nog een beetje alsof iemand anders dat ook had kunnen zijn.

Snaarinstrumenten klinken nooit goed uit een synth (evenals blaasinstrumenten) maar er zijn genoeg andere instrumenten om uit te kiezen die wel goed klinken. Vervang die gitaar eens met een orgel of met een xylofoon bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat je nummer daar zeer van zal opknappen en dan krijg je ook minder gezever. Win-win lijkt me!

Fijne dag gewenst!
 
Ik begrijp dat het vervelend is alweer kritiek te krijgen nadat je al zoveel over je heen hebt gekregen, edoch probeer opbouwende en afbrekende van elkaar te onderscheiden. Ook ben je vrij het naast je neer te leggen want zoals je al aangaf ben jij de componist. Maar het klinkt nog een beetje alsof iemand anders dat ook had kunnen zijn.

Snaarinstrumenten klinken nooit goed uit een synth (evenals blaasinstrumenten) maar er zijn genoeg andere instrumenten om uit te kiezen die wel goed klinken. Vervang die gitaar eens met een orgel of met een xylofoon bijvoorbeeld. Ik weet zeker dat je nummer daar zeer van zal opknappen en dan krijg je ook minder gezever. Win-win lijkt me!

Fijne dag gewenst!
Ik ga gewoon doen wat ik wil...
 
Blijkbaar niet want je vroeg ook wat anderen er van vinden. ;)
Gij zet ne zager jonge. Ge zegt letterlijk doe wat ik zeg of ge hebt zever. Maar tzijn toch altijd dezelfde die zagen en dat zijn de muzikanten. Die zagen altijd maar op.
Andere mensen die NIET muzikant zijn zagen nooit. Die vinden het ofwel goed ofwel niet goed.

Ik doe wat ik wil en ik heb gezegd dat ik men liedjes ga delen en ge hebt ze goe te vinden of niet. En als dat teveel is gevraagd dan luistert ge best niet meer naar mijn slechte gitaren en trompetten.
 
als het goed was had iemand het wel gezegd
Ja er zijn meer mensen dan u op de wereld hoor. Tis goed want heb al veel complimenten van mensen gekregen. Zevert toch nie jonge nu maakt ge mijn werk al uit voor niet goed zijnde en tis goed. Geweldige website hier. Als ge uw eigen mening hebt dan ist NIET GOED. Kust is men kloten ben hier weg. Ik zal wel plaatsen vinden waar ze men werk wel degelijk appreciƫren. Dat is hier wel serieus hard achteruit gegaan zenne!
 
Das echt erg verdomme wa voor klootzakken hier zitten. Ik steek daar kweet nie hoeveel tijd in. Doe het maar is na, nee da gaan ze nie kunnen: bekke zeveren op anderen DA kunne ze en da is het dan ook.
Ik speel da allemaal wel live eh kerel en twas het eerste met melodie dak na lange tijd heb gemaakt en wa zeggen ze hier vlakaf: tis nie goed.

Geweldig mannen!
 
Jawel ik luister regelmatig iets van je
Ah hebt ge mijn klassiek werk dan vroeger ook gehoord? Men composities? Niet de akkoorden dingen eh vriend maar een paar jaar geleden toen ik nog alles maakte in daw men vst's? En men werk op gebied van elektronische dance muziek? Allemaal gehoord en nog zulke domme praat verkopen?
Ma ale ge luistert dan toch regelmatig naar iets van mij. Vind dat wel grappig als het zo slecht is dat ge regelmatig blijft luisteren naar mijn werk. Wacht maar vriend, er staan hier al 17 nummers klaar die ik in de afgelopen 24 uur heb gemaakt. Ge zult de komende dagen/weken wel iets anders zeggen. As ge nog iets durft zeggen.
 
kop op jimmy,zolang jij er plezier in hebt moet je lekker doen waar je zin in hebt,kom nu maar weer van de kast af
 
Back
Top