Boek met alle Moog synths?

Goed - ik heb al de video's bekeken. Voor de volledigheid bekijk ik ook nog even deze twee:



 
En genoeg geld uitgespaard voor een krat bier, een zak friet en een bezoek aan de dames van plezier :okdan:
 
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een Moog Mavis. Alleen heb ik dan nog een extra Eurorack module nodig om MIDI naar CV om te zetten zodat ik mijn MIDI keyboardje op zo'n Mavis kan aansluiten.
 
En nu starsky karr zijn vergelijking (er zijn er vast nog meer) kijken met de behringer reeks 🫣
mijn besluit was: ik koop niks 😂
 
Nee - voor mij het is nu mooi geweest. Lang genoeg gewikt en gewogen. ;)

Moet alleen nog even weten welke MIDI naar CV module ik bij de Mavis nog nodig heb. Mijn MIDI keyboard is de Alesis Q25.
 
Ik heb een Arturia keystep, kost rond de 140€ en stuurt din Midi, usb Midi en gate/velocity uit, niet veel duurder als een eenvoudige euro Midi to CV module.
 

Attachments

  • B00AE241-57DC-4FB2-899D-892F7A3A7DC4.jpeg
    B00AE241-57DC-4FB2-899D-892F7A3A7DC4.jpeg
    57,4 KB · Bekeken: 8
Ik zie op internet allerlei Arturia Keysteps...

Maar nog een extra keyboard is inderdaad een optie. En dan vooral een met een rijtje draaiknoppen en/of sliders zodat ik meer dan alleen de noten kan aansturen. Of is dat ook weer een rabbit hole waar je niet meer uit komt...?
 
Een Behringer Swing? De schaamteloze kopie van de Keystep, maar wel goedkoper.

 
Zal over het benodigde keyboard even een apart topic starten, want dit heeft nu niets meer met een Moog boek te maken.
 
Back
Top