Eerste klein concert sinds 1987

Oei, hoe is die kortsluiting ontstaan?
Ik probeerde een equilizer eraan te koppelen om het geluid wat forser te verkrijgen tijdens het concert, schijnbaar zat er iets fout in de equilizer waardoor er kortsluiting ontstond en mijn stekkerdoos vlam vatte. Hoe alles precies is verlopen weet ik niet meer, kreeg zelf ook een schok te verwerken tijdens het loskoppelen van de stekkerdoos, dus ben een paar dagen flink de kluts kwijtgeweest. Heb er nu nog moeite mee, ben bij de huisarts geweest en even helemaal doorgemeten, niks ernstigs overgehouden, maar moet het wel even nog een paar dagen rustig aan doen.

Schrik zit er goed in, raak voorlopig geen grote stekkerdozen meer aan.
 
Achteraf zou mijn muziek denkelijk weggehoond zijn want het was behoorlijk niveau Hazes en guitaarmuziek.
Verbaast me niet echt. Die kortsluiting was uiteraard heel naar, maar optreden was waarschijnlijk nog teleurstellender voor jou geweest.
Kortom: een geluk bij een ongeluk.

:okdan:
 
Dat herken ik wel want niet zo lang geleden kreeg ik een enorme `opdonder` toen ik met natte handen een stekker wilde lostrekken. Maar ik raak er niet van in de war. Door de kramp kun je alleen nog andere spieren bewegen want de spieren die onder spanning staan daar daar heb je geen besturing over. Voor mij is het niet de eerste keer. Hoewel ik wel voorzichtig ben.
Erger is als er brandwonden bij te pas komen. Dan is het wel erg. Dat heb ik ook een keer mee gemaakt bij een ander dan. Daarbij heb ik toen het gebeurd was om water geschreeuwd want dat nadat je je zelf los getrokken hebt direkt de verbrande delen met water koelen anders worden de brandwonden erger.
 
Verbaast me niet echt. Die kortsluiting was uiteraard heel naar, maar optreden was waarschijnlijk nog teleurstellender voor jou geweest.
Kortom: een geluk bij een ongeluk.

:okdan:
Dan doe je toch : `U vraagt en wij draaien`
à la Hazes :
zoals : `jarenlang heb ik in Amsterdam ferblefe maar ik woon er nu niet meer`🤣
En meer van dat gejammer.
 
Dat herken ik wel want niet zo lang geleden kreeg ik een enorme `opdonder` toen ik met natte handen een stekker wilde lostrekken. Maar ik raak er niet van in de war. Door de kramp kun je alleen nog andere spieren bewegen want de spieren die onder spanning staan daar daar heb je geen besturing over. Voor mij is het niet de eerste keer. Hoewel ik wel voorzichtig ben.
Erger is als er brandwonden bij te pas komen. Dan is het wel erg. Dat heb ik ook een keer mee gemaakt bij een ander dan. Daarbij heb ik toen het gebeurd was om water geschreeuwd want dat nadat je je zelf los getrokken hebt direkt de verbrande delen met water koelen anders worden de brandwonden erger.
Hoi,

Ja, brandwonden zijn erg. Heb in het verleden eens een middag met ontbloot bovenlijf rondjes in de Zon gelopen, had er tweedegraads brandwonden op mijn rug bij overgehouden.

En bij de huisbrand in 2012 had ik gelukkig geen brandwonden, maar heb ik wel een dag in het ziekenhuis gelegen omdat ik rook had ingeademd, aan het zuurstof dus gelegen toen.
 
Geluk bij een ongeluk, twee kunnen nog worden gerepareerd. Een stekker blok en een kleine Casio zijn kapot. Lief van jullie, maar ik heb verder niets nodig, heb nog voldoende staan in de studio.
 
Back
Top