Eerste klein concert sinds 1987

phochos

Berliner School Member
Lid sinds
12 februari 2003
Berichten
10.194
Locatie
Den Haag
Ben door de activiteitenbegeleiding uitgenodigd om in augustus een klein concert te doen bij het verzorgingshuis, dat wordt dan mijn eerste concert sinds 1987. Mag het zelf invullen, dus wordt het electronische techno.

Kan overigens niemand bijkomen, is alleen voor bewoners en begeleiders.

Ben wel al nerveus ervoor, ben niet zo'n live artiest, maar we zullen zien.

Laat weten hoe het verlopen is, als het succesvol is ga ik misschien vaker optreden.

Phochos
 
Cool, misschien een recorder laten meelopen. Kunnen we ook meegenieten achteraf. :okdan:
 
succes en neem het inderdaad op, heb je meteen iets om te laten zien als je besluit het vaker te willen gaan doen
 
Kicke man! Gewoon doen alsof je thuis staat te rotzooien! Misschien dat de 1e paar minuten wat nerveus aanvoelen, maar dat gevoel gaat zo weer weg. Zou erg leuk zijn om het naderhand te kunnen beluisteren. Heel veel

Heel veel succes en vooral plezier! 👊👍🫵🤘🤘
 
Doen.Ik heb eens voor een volle jeugdhuis ooit opgetreden, en mijn performance was een experimenteel nummer van 20 minuten louter en alleen met de Jupiter 8,pas op dit is meer dan 40 jaar geleden gebeurd.
In het begin zeer zenuwachtig maar op het einde wil je niet meer van het podium.
 
Ga overigens als Haags Timmerbedrijf optreden, met twee grooveboxen en een stereo mixer annex groovebox. We mogen maar twintig minuten optreden, dus wordt het een concert ala DJ Tiësto met veel ritmes en sequences. Probeer er een opname van te laten maken.
 
Zondag gebruik ik de Roland MC303, de KIDIDJMI groovebox, de Behringer JT-4000 synth gekoppeld aan de Behringer Xenyx1202FX mixer. Het concert van mijzelf begint om 16 uur en eindigt (als alles goedgaat) om 16.25 uur, dus een zeer klein concert.
 
De Kidi DJ Mix is een eenvoudige groovebox, maar die neem ik toch niet mee het geluid is erg zacht en gaat vervormen bij extra hard zetten. In plaats daarvan neem ik de Korg Microkorg mee.
 
Geen optreden van me geweest, zaterdagavond ongeluk op de studio, kortsluiting waardoor een aantal apparaten zijn gesneuveld, zodoende kon ik op de zondag niet optreden. Zelf nog een stroomstoot gehad, waardoor ik de hele zondag behoorlijk van slag was. Ben wel bij het muziekfestival geweest, maar heb alleen maar muziek aangehoord. Achteraf zou mijn muziek denkelijk weggehoond zijn want het was behoorlijk niveau Hazes en guitaarmuziek.
 
Back
Top