• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht EMS Synthi DK2 voor VCS3 en Synthi A

Prijs
2300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Papz

Stamgast
Lid sinds
20 januari 2009
Berichten
498
Locatie
België
Volledig functioneel DK2-toetsenbord maar in zeer gemiddelde cosmetische staat.
Robin Wood van EMS Cornwall heeft deze in 2018 gereviseerd en een nieuwe DK2-printplaat geïnstalleerd (oorspronkelijk was het een DK1, dus zonder de duofonie).

Een complete cosmetische restauratie om het toetsenbord eruit te laten zien zoals het toetsenbord met de houten bovenkant op de laatste foto is mogelijk als optie en kost ongeveer €1000 (het is moeilijk om voor het einde van het werk een nauwkeurige prijs te geven).
Alleen de zijkant vervangen is niet mogelijk omdat de nieuwe beschikbare gezichten niet compatibel zijn met de houten behuizing van de DK1.
Robin kan me een nieuwe ongelakte eikenhouten kist en een nieuwe zijkant geven. Het vervangen van de behuizing zal geen overbodige luxe zijn omdat het hout en de tolex van het huidige exemplaar goed versleten zijn.
Ik werk met een hele goede meubelmaker die het naar wens van de koper kan lakken.

Afhalen bij mij thuis is welkom, verzending mogelijk via UPS tegen kostprijs, neem contact met mij op voor een schatting.

Aarzel niet als je vragen hebt.

IMG_3788.JPG
IMG_3795.JPG
IMG_3789.JPG
IMG_3790.JPG
IMG_3791.JPG
IMG_3792.JPG
IMG_3793.JPG
IMG_3794.JPG
IMG_3796.JPG
IMG_3047.JPG
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top