Marktplaats: 'geverifieerd refurbished'?

Tboy

Stamgast
Lid sinds
7 januari 2006
Berichten
152
Locatie
Aarde
Screenshot_20240622-205504_Marktplaats.jpg

Niets kunnen vinden hierover. Allemaal 'refurbished'? En hoe geverifieerd? 😆
 
Het verschijnt bij mij ben ik achter, wanneer ik klik op een notificatie van een zoekopdracht via e-mail. Onder het gezochte artikel staan 'vergelijkbare items' die allemaal geverifieerd refurbished zijn. Wellicht een onderdeel van een nieuwe vorm van "kopersbescherming/garantie" die ze nog aan het ontwikkelen zijn.
 
Ik moet helemaal geen geverfde furby hebben.


Wat een onzin weer, refurbished JD-Xi. Die vind je op elke straathoek nog in nieuwstaat met OVP zonder dat iemand er ook maar iets aan heeft moeten doen.. Het is geen ding van 40 jaar oud ofzo.
 
Ik heb weleens iets verkocht als "serviced" omdat ik er een doekje langs had getrokken en er een nieuwe batterij in had gezet. Voortaan gebruik ik "verified refurbished".
 
Ik heb weleens iets verkocht als "serviced" omdat ik er een doekje langs had getrokken en er een nieuwe batterij in had gezet. Voortaan gebruik ik "verified refurbished".
😂
 
Dan ga ik voor "certified rejuvenated" en vraag ik nóg meer. En als ik echt de hoofdprijs wil hebben, zet ik er gewoon "accredited remeditation" bij. Als het maar een anderstalige holle frase is.
 
Dan ga ik voor "certified rejuvenated" en vraag ik nóg meer. En als ik echt de hoofdprijs wil hebben, zet ik er gewoon "accredited remeditation" bij. Als het maar een anderstalige holle frase is.
Ik zou alleen nog even het woordje pro toevoegen en je bent klaar.
 
"Any man who must say 'I am the king' is no true king."

"PRO" is voor amateurs. daar kom je niet meer mee weg hoor. Ga voor "top tier", "world renowned", "industry standard" en dergelijke. Minimaal.
 
Is altijd met groene stroom gevoed en bij iedere volle maan de trafo gedemagnetiseerd.
 
Je kan ook de andere richting uitgaan: barnfind! Untouched! Time capsule! They're only original once! Dan moet -mag- je er niks aan doen en vraag je net zoveel.
 
Back
Top