NI Maschine 2 en Komplete software op een 12" tot 14" laptop?

Heterodyne

Nieuwkomer
Lid sinds
28 januari 2024
Berichten
16
Locatie
Vlissingen
Zijn hier toevallig mensen die ervaring hebben met het draaien van NI MASCHINE 2 en KOMPLETE software op een 12" tot 14" mini laptop?

Ik ben van plan een laptop aan te schaffen speciaal voor bij de MASCHINE MK3. Nu zou ik het liefst een klein formaat laptop aan schaffen die zo min mogelijk ruimte inneemt.
Maar ik weet uit ervaring dat niet alle software en plug-ins een even overzichtelijke weergave hebben op iedere resolutie.

Gaat tussen de 12" en 14" niet te klein zijn?

Thanks!
 
Ik heb een 13 inch macbook waar ik op vakantie maschine op draaide. Dat ging. Maar mijn ogen worden niet beter met de jaren
 
Gaat tussen de 12" en 14" niet te klein zijn?

- 1920x1080 op 12 inch is niet comfortabel voor software die niet kan scalen. 14 inch is beter (op 1080P), maar je zal nog steeds dicht bij het laptopscherm moeten zitten. Hogere resoluties zijn dus nog 'erger'.

Ik weet niet hoe het zit met de Maschine software, maar NI staat niet bekend voor z'n goeie scaleabe (resizable) interfaces.
Een snelle google
 
Laatst gewijzigd:
Kijk geweldig, dit is precies wat ik wilde weten. En eigenlijk ook al een beetje bang voor was.
Ik ben blij dat ik eerst even hier om raad kwam. Bedankt!

Sowieso zal de laptop pakweg binnen een straal van 50cm tot 100cm van mijn positie komen en gebruikt worden.
 
Back
Top