Dozart - Under water dancing

Nou, het is anders wel een constant leerpunt voor mezelf hoor: rustigere muziek proberen te maken, niet te veel, more is less etc. Ik wil ook normale muziek kunnen maken zoals de anderen :P
Nou Ron; ik zag toen de track afgelopen was the Road samen met Muna tevoorschijn komen en even afgeluisterd en maak je geen zorgen; ook rustiger tracks gaan je bijzonder goed af, mooie track!
Maar ik zou willen dat ik zoveel creatieve invallen zou hebben tijdens een track maken en dan ook nog zo dat het allemaal heel vloeiend verloopt, ik ken vrijwel niemand op het forum die zo achter elkaar de ideëen aaneen rijgt als jou.
Bijv die track Southgate die ik van het weekend postte dat is voor mijn doen al een aardige track qua arrangement maar is niet te vergelijken met de hoeveelheid ideëen die jij in een track stopt.
 
De track is inmiddels al heel wat processen verder. Maar 'Af' vertik ik 't nog steeds te noemen...
Wie o wie heeft er nog een meestertip of kan een goeie analyse geven?
Beter is de vijand van goed Dozart :beard:. Zou hem mooi zo laten.
Je heb al een prima track op de mat gelegd. Blinkt uit door perfectionisme. Erg knap gemaakt.
Tip: wissel het eens af met wat ambient-achtige sferen dan worden de drukkere delen nog eetbaarder.
 
Back
Top