NI Summer of Sound: vst synths voor 19€ !

FM8 is het geld het wel waard, het is een mooie synth, helaas niet resizable maar dat is dan wel het enige wat er aan scheelt. Die Reaktor synths scheppen bij mij de perceptie dat het niks meer zijn dan preset packs die in dezelfde "engine" draaien, maar dan met een andere layout, ik had de super8 ook gratis gekregen en was uitermate teleurgesteld dat het alleen in reaktor draait, terwijl het wel eventjes een VST is geweest. Maar ik heb diezelfde perceptie ook met Kontakt, wat mij betreft zijn dat niks meer dan sample packs met een eigen skin en wat knopjes die hetzelfde doen als menig andere sample player. Echter zijn de kontakt packs vaak 4x zo duur als een sample pack. Ik word er niet bepaald enthousiast van wat NI de laatste tijd uit brengt helaas.
Ik heb ook niet veel met Kontakt. Maar sommige dingen in Kontakt zijn wel behoorlijk vindingrijk. Ik gebruik Kontakt alleen voor Toybox (ook gratis gekregen tijd terug!). Daar heb ik nog altijd geen vervanging buiten Kontakt voor kunnen vinden. Maar ik stoor me binnen Kontakt insturmenten dus wel aan de onmogelijkheid om met muis de menus te scrollen of knoppen te draaien.
 
Die Reaktor synths scheppen bij mij de perceptie dat het niks meer zijn dan preset packs die in dezelfde "engine" draaien, maar dan met een andere layout,
Foute perceptie :) Het zijn imho toch wel vrij experimentele synths en effecten waarvoor moeilijk alternatieven te vinden zijn.
 
Ik heb alleen een selectie van NI plugins (Komplete Essentials noemen ze dat geloof ik), gekregen bij een keyboard. Daarmee heb ik Massive, Monark, TRK-01 Bass, Prism, Spark. Ik zou zowaar voor Molekular kunnen gaan hier.
 
Ik kan voor €99.50 een Kontakt 7 Bundle Crossgrade doen. Is het de duiten waard? En waar bestaat die bundel uit behalve Kontakt 7? Ik heb de Kontakt Free overigens al en behoorlijk wat gratis bijbehorende instrumenten.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top