Reparateur in België voor mijn MC-505

Lid sinds
2 augustus 2015
Berichten
959
Locatie
Leuven
Ben op zoek naar een MC-505 reparateur die een paar knoppen kan vervangen.
 
Roland benelux checken en via dichtsbijzijnde roland dealer naar binnen brengen.
 
Doen die nog reparaties van zo oude gear? Zou ergens wel handig zijn, want dan kan ik die zoektocht naar vervangonderdelen zelf overslaan.
Ik heb de 3 service centra in Nederland gemailed, we gaan het zien.
 
Laatst gewijzigd:
Doen die nog reparaties van zo oude gear? Zou ergens wel handig zijn, want dan kan ik die zoektocht naar vervangonderdelen zelf overslaan.

Zou kunnen tegenvallen, ik heb voor mijn JD-800 mijn plan moeten trekken. Als je me in PB eens doorstuurt wat er moet gebeuren wil ik wel es kijken of ik je verder kan helpen.
 
Doen die nog reparaties van zo oude gear? Zou ergens wel handig zijn, want dan kan ik die zoektocht naar vervangonderdelen zelf overslaan.
Ik heb de 3 service centra in Nederland gemailed, we gaan het zien.
Prints hebben ze niet meer, prints repareren kan een optie zijn maar parts hebben ze vaak wel, zelfs nog voor oudere bakken dan een 505.
 
1 van de 3 had gereageerd dat ze de reparatie wouden doen maar ik zocht dus iemand in België vanwege de afstand.
Hij boodt wel hun transportservice aan maar dat was 75 eur enkel en 125 eur op en af. Hij wou ook geen kostenraming maken, zelfs geen vage...
Ik heb iemand gevonden in België die het wil doen en ik mag hem binnen 2 weken brengen. Hij gaat ook zelf de onderdelen bestellen, heeft kostenraming gemaakt en weet wat hij doet dus het gaat nog in orde komen ;) Het gaat ook alleen maar over een paar drukknopjes die niet meer werken en de grote ronde encoder die waardes overslaat, de toetsenbordknoppen had ik al eens laten vernieuwen en een nieuw scherm heb ik er zelf reeds ingestoken.
 
Muziekhandel Leo Caerts, in de Naamsestraat. doen zij geen Roland meer?
 
Back
Top