Dream for a Dream

Lid sinds
11 januari 2021
Berichten
1.039
Locatie
Landgraaf
Dream for a Dream



In tijden van oorlog en recessie is vluchten in dromen voor veel mensen vaak de enige manier om van het leven te genieten.
Opgedragen aan mensen die het moeilijk hebben in het leven.

Gebruikte instrumenten:
* Roland V-synth 2.0
* Moog Sirin
* Toegang tot Virus Snow
* Akai MPC-One

Ik hoop dat je het leuk vindt :-)
 
De vocals in de intro vond ik heel leuk. De song is ook een beetje zoals een goed uitgewerkt sf verhaal, alleen een beetje de verkeerde rayon voor mij persoonlijk.
 
Rayon=een rek of afdeling van de supermarkt bijvoorbeeld. Ik bedoel daarmee dat ik niet thuis ben in het genre en een andere smaak heb.
 
Rayon=een rek of afdeling van de supermarkt bijvoorbeeld. Ik bedoel daarmee dat ik niet thuis ben in het genre en een andere smaak heb.
Ok, dank. Ik kende de uitdrukking niet. Smaken verschillen natuurlijk en ik maak zelf inderdaad het liefst "weg van de snelweg" muziek en dat zal zeker niet ieder zijn ding zijn. Zo zij het :)
 
Weer een mooi schouwspel voor de oren en ogen alleen maak je regelmatig dezelfde fout; je clips zijn dermate mooi en afwisselend dat het voor mij soms moeite kost om bij de muziek te blijven.
Beschouw het maar als een compliment.
Vraagje nog; ik vond je fractals wel bijzonder, mag ik vragen welke generator je daarvoor gebruikt?
 
Weer een mooi schouwspel voor de oren en ogen alleen maak je regelmatig dezelfde fout; je clips zijn dermate mooi en afwisselend dat het voor mij soms moeite kost om bij de muziek te blijven.
Beschouw het maar als een compliment.
Vraagje nog; ik vond je fractals wel bijzonder, mag ik vragen welke generator je daarvoor gebruikt?
Super veel dank KR. Ik kan het helaas niet laten om er filmpjes bij te maken. Ogen dicht doen helpt :D
Deze is gemaakt met een combinatie van Stock video, Green Screen en Mantelbulber.

mooie trip de beelden passen ook heel goed bij je dreamscape, vooral alle overgangen zijn ook lekker geleidelijk
Thanks Sander, super dat je hem kunt waarderen 👍👍👍
 
Back
Top