Yalla, Belly, BamBam!!

Sodeju lekker zeg. Die Vocal tikt lekker mee met de break. Trigger je die Vocal met een gate die wordt aangestuurd door de breakbeat?


Heerlijk plaatje! Geluisterd op m’n telefoon, dus over t laag kan ik weinig melden :/
 
Gaaf in elkaar gezet! Mooi nummer. Flow en sound zijn dik in orde. Op sommige stukjes lijken de ritmes een beetje te struikelen/ontsporen en wordt het af en toe wat chaotisch voor mijn oortjes? Maar dat is misschien ook wel juist je bedoeling geweest. Originele stijl ook (voor mij dan, misschien is het wel een bekend subgenre dat helemaal aan mij is voorbij gegaan, hehe!).
 
Sodeju lekker zeg.
Merci!
Die Vocal tikt lekker mee met de break. Trigger je die Vocal met een gate die wordt aangestuurd door de breakbeat?
Dat is oa volume & filter automation, met Shaperbox (fantastische tool, die heb ik zelf pas recent ontdekt)
Heerlijk plaatje! Geluisterd op m’n telefoon, dus over t laag kan ik weinig melden :/
Ik raad je dan zeker aan nog eens met koptelefoon of monitors te luisteren :P
 
Gaaf in elkaar gezet! Mooi nummer. Flow en sound zijn dik in orde. Op sommige stukjes lijken de ritmes een beetje te struikelen/ontsporen en wordt het af en toe wat chaotisch voor mijn oortjes? Maar dat is misschien ook wel juist je bedoeling geweest. Originele stijl ook (voor mij dan, misschien is het wel een bekend subgenre dat helemaal aan mij is voorbij gegaan, hehe!).
Thnx! Ja, ik heb de track net gemaakt, misschien moet ik hem nog ff laten rusten zodat ik het weer allemaal beter hoor. Ik ben vaak chaotisch en redelijk spontaan aan het klooien en als ik dan in de flow zit merk ik dat soort dingen niet op. Thnx voor je feedback!
 
Mooie flow! Maar ik struikel (letterlijk) over de chaotische, te veel variërende beats. Als dit advies ten koste van je flow gaat, beschouw dit laatste als niet beschreven8>
 
Mooie flow! Maar ik struikel (letterlijk) over de chaotische, te veel variërende beats. Als dit advies ten koste van je flow gaat, beschouw dit laatste als niet beschreven8>
Ok duidelijk, ik ga er ff een weekje afstand van nemen, kijken of ik het dan weer goed hoor, thnx voor je feedback Peter!
 
lekker ritme op de trommels daar past de chaos ook goed.
alleen zijn van die glitch effecten op de voice echt helemaal niks voor mij maar dat is meer persoonlijke smaak, voor de rest vind ik em leuk klinken
 
Wow.
Het enige minpunt vind ik dat ik dan weer denk.... Ok, ik heb nog een weg te gaan.
Mix klinkt prima op m'n DT770, al zijn die natuurlijk wel een beetje gekleurd.
 
Lekker chaotisch en toch gestructureerd... :okdan:
Het idd wat ghaotisch in (vooral) de vocals en het seqje...
Misschien een padje erdoor swurlen...
 
Dit kan zo uitgebracht worden. Gevarieerd, en steeds interessant, een soort Indiase versie van Burial. Sterk!
 
Ik moet deze nog beter masteren, maar hoe is die zo? Is de flow ok?


Heel goed bezig Fifth! Een stukje ongevraagd advies: Neem er nu een paar weken afstand van.. luister er echt niet meer naar nu. Zet het dan na een week of 4 nog eens aan, luister met verse oren en wees dan medogeloos (ZONDER te analyseren) over wat er onnodig inzit en er uit kan. Heel belangrijk om dan met je gevoel te luisteren met verse oren zonder gehechtheid aan individuele elementen van de mix.
 
Hey dank voor de leuke reacties!

Ik denk zeker dat de track nog wat aandacht nodig heeft, ik laat hem ff met rust en daarna ga ik proberen hem wat te verbeteren, iets minder chaotisch (hopelijk zonder de feel te verliezen)
 
Back
Top