50 procent korting op alles van D16 group

Bono

S.P.Q.R.
Lid sinds
19 september 2011
Berichten
1.986
Locatie
Kampen
50 procent korting op alles van D16 group,

18ANNIV is de code die tot 7 maart geldig is

 
Ik zag het net, nu wel een mooi moment om te kopen, korting is beter als met black friday.

Punchbox en de 909 zijn wel mijn favorieten.
 
Ik weet dat ze nu bezig zijn met Sigmund 2 (Bron: Facebookpagina van D16 Group). Wellicht kun je nu Sigmund 1 kopen tegen een gereduceerd prijs en dat je deel 2, over een korte tijd, gratis krijgt (grace period)
 
Sigmund heb ik, maar om eerlijk te zijn gebruik ik het nooit. Ik vond de interface nogal overweldigend voor een delay. Misschien moet ik het eens her ontdekken.
 
Ik moet het toch even melden. Ik heb die Phoscyon 2 upgrade gekocht en die is zijn geld dubbel en dwars waard. Wat komt dit stukje software dichtbij en wat een variatie aan bruikbare presets
 
Ik weet dat ze nu bezig zijn met Sigmund 2 (Bron: Facebookpagina van D16 Group). Wellicht kun je nu Sigmund 1 kopen tegen een gereduceerd prijs en dat je deel 2, over een korte tijd, gratis krijgt (grace period)
Ik meen dat updates niet gratis zijn bij D16, bij mij kost upgraden naar drumazon 2 toch nog 29 euro.

Ze maken leuk spul bij D16 maar helaas weinig ondersteuning voor hun plugins, ik heb punchbox en vind hem geweldig maar geen resizing en geen vst3. Helaas dus wachten op punchbox 2 :(
 
Thanks voor de tip, net Nepheton 2 op de kop getikt.. Vroeger veel de V1 gebruikt nadat ik 'm op de grijze markt had "gevonden". Bij deze maak ik het weer goed :)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top