Synthforum Contest 2023: de uitslag!

Zo, dat is leuk! :D Ik doe al veel jaren met plezier mee en heb het weleens tot de top 3 geschopt, maar dat ik er nog een keer met de Eeuwige Roem vandoor zou gaan had ik toch niet verwacht. Ik zal haar een mooi plekje geven! Er zaten dit jaar erg veel toffe producties tussen in hele diverse stijlen en het is absoluut een eer daartussen naar boven te mogen komen drijven. Uiteraard veel dank aan alle deelnemers, luisteraars, commentatoren, critici, stemmers én natuurlijk de mods die dit mooie evenement ieder jaar weer tot een feestje maken. :okdan:

🍾
Gefeliciteerd!!!
 
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Gefeliciteerd Nap! Welverdiend! Ook de anderen natuurlijk gefeliciteerd! Dank aan een ieder die naar mijn inzending heeft geluisterd, van een reactie voorzien en ... op mij gestemd heeft! Gedeeld vijfde, TOP! Was weer superleuk en wat een moois zat er weer tussen. Dank ook weer voor de organisatie mods! Voor de mensen die mijn werk appreciëren: check mijn album op de bekende platforms, waaronder Tidal

ISARIN - Curled-up Dimensions

Suggesties altijd welkom! Album twee komt dit voorjaar! Grt. RFB
 
@silverlight ik wil jou specifiek bedanken, want ik vind jou track bijzonder. Dit is syntforum en ik geniet van jou geluid. Daarnaast vind ik jou "NIEUWERWETSE" manier van afmixen ook echt bijzonder interessant! En ja de meningen zijn totaal verdeelt maar het is is geen gemiddelde track. Top gedaan!
 
Waarom ook niet een contest, de beste topic van het jaar?🙃
 
Gefeliciteerd @Nap. Goed gedaan.

Mijn favoriet dit jaar was de track van @lowieken
Meest ondergewaardeerde track dit jaar is wat mijn betreft de track van @H-Man

Had stiekum gehoopt dat mijn track wat hoger zou eindigen. Volgend jaar weer een kans.
Thanks man. Dat is leuk om te horen en een fijne opsteker !
 
Gefeliciteerd winnaars!

Mijn persoonlijke favorieten waren Specter van @Geomasonic, 'Voordat ik het wist' van @stoter en Room 113 van @snitch.

Ik vind trouwens @Talames laatste plaats niet helemaal verdiend, want is best een catchy nummertje imho!

Mijn eigen plaats ergens middenmoot onderaan had ik wel zo'n beetje verwacht voor mijn winters steranijs brouwsel.

Dank voor het organiseren, op naar volgend jaar vanuit een nieuwe thuis studio in m'n nieuwe huis!
 
Ik ben voor categorieën eigenlijk
Tja. De vraag is in wat voor categorie mijn shit dan valt 😅
nee ben niet voor hokjes. Mijn smaak is all over the place en ik zou niet nr 1 willen zijn in hokje “sorry this just isn t music”
 
Haha ja ik snap dat zeker..
1.edm
2.sferisch
3.niet in een hokje te plaatsen!

Ik zou aan alle 3 meedoen en ik gok dat er meer syntforumers mee doen

Verder ga ik er vanuit dat de meeste hier een vrij brede curatieve kracht bezitten
 
Het lijkt mij een onzalig plan, want hoeveel genres ga je onderscheiden en hoe voorkom je discussies over wat in welk genre valt? Wat als er in het ene genre 50 inzendingen zijn en in de andere maar 3? Daarnaast is nu juist die lijst met alles door elkaar aan stijlen zo leuk, iedere keer als je op een nieuwe track klikt is het een verrassing wat je krijgt - en wie zegt dat hele groepen tracks niet geskipt gaan worden omdat iemand hele mappen overslaat met genres die hem niet aanstaan? (Ja, deze discussie hebben we vaker gevoerd, ook achter de schermen in de tijd dat ik mod was :D )

Ik kan me wel iets voorstellen bij een aantal verschillende awards, zoals
  • Beste track overall
  • Beste compositie
  • Beste sound design
  • Beste productie/mix
  • Meest originele / creatieve inzending
Dan zou je bij iedere track bijvoorbeeld per criterium 0-5 sterren en /of iets van een ranking kunnen geven ofzo. Maar ja, dan moet je per track weer 4 (of meer) dingen bij gaan houden. Ik vond het eerlijk gezegd al een hele klus om überhaupt alle 79 tracks te beluisteren en een mening over te hebben, laat staan ze ook nog eens op detailniveau te jureren.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top