Behringer GO droom gas / ontlading draad (upload jouw mooiste euro set in 2x140hp)

Zo even wat langer bezig geweest, ietwat luxe kist gebouwd..

Wat expressiever, meer hands-on alhoewel de usb er toch inzit linksboven en vooral wat Envelope Generator's Frequency Divider Function Generator LFO Quantizer RandomSequencer en een Slew Limiter. Tussen de joystick en 0-controle (touch keys) nog wat Envelope Follower Envelope Generator Function Generator LFO Logic en een Slew Limiter.

Klein beetje digitale Fx in de Instruo arbhar (zit ook sampler in), wat luxe vcf's met name de sisters van mannequins en daaronder een pittige stereo tube vca waveshaper.

Genoeg summing, cross-modulatie en een luxe stereo output rechtsonder. Er is ook genoeg om direct uit te sturen zoals je ziet. Matrix mixer en een tube module gaat sowiso in mijn poor man's edition. Joystick heb ik net van Erica synths gekocht maar deze kleurt beter bij de rest.

P.s. matrix mixer van instruo staat hier op forum te koop nu (20 feb 2024)


Screenshot 2024-02-20 at 21.52.36.png
 
Mooi spul van Instruo. Heb je het al in huis of nog een idee? Ook al naar Vostok Instruments gekeken?
 
het lijkt allemaal Instruo maar zijn 7 verschillende merken in totaal.

Ik heb deze set gemaakt als ik zeg maar nu helemaal niks had en opnieuw mocht beginnen. Ik heb wel een offerte lopen voor de rechtsonder stereo tube TVM 23.

In mijn zoektocht ben ik Vostok nog niet tegengekomen. BastL maakt ook echt goed spul nu trouwens maar niet zo boutique.

Verder vond ik Home
Een mooie ontdekking
 
Ja, vind ik ook. En overweeg dus een setje :)
Schneiders? Misschien inkoop actie met wat peeps?
Ze hebben daar ook floating ring kabels voor naar je DC geluidskaart en eurorack in/uit
 
Laatst gewijzigd:
vostok modules heb ik in het echt gezien en gepatched bij elevator sound in hun winkel in barcelona - niet heel uitgebreid getest, want er waren ook enorm veel andere modules, teveel om alles op een paar uurtjes aan de tand te voelen.

wat ik ervan onthouden heb: heel mooie modules, ze hebben klasse en zien er in het echt (nog) beter uit. voelen ook heel kwalitatief aan.

bij de fuji en asset vind ik wel dat de linkse rij knoppen moeilijk te gebruiken is, die zitten tussen de patchkabel en de rechtse rij knoppen geprangd.
je krijgt veel voor weinig hp, in ruil daarvoor boet je een beetje in op gebruiksgemak. misschien makkelijker met tendrils.

maar... je krijgt wel veel waar voor je geld en veel functionaliteit op weinig plaats. en modules die er classy uitzien. hun filter was toen nog niet uit.

als je eens in barcelona bent, zeker even de tijd nemen om bij elevator sound langs te gaan, echt indrukwekkend! volgens mij is hun prijs ook online beter dan elders voor vostok modules, ze zitten daar bij wijze van spreken achter de hoek.
ze hebben daar overigens een hele case met modules van plaatselijke bouwers: vostok, endorphin.es, befaco, winter, plankton,... er zijn 7 bouwers in barcelona als ik me niet vergis!
edit: 11 bouwers alleen al in barcelona...
 
Laatst gewijzigd:
Dit is mijn huidige voorraad aan modules... het zit nog niet zo als op het plaatje maar even om te kijken wat beter kan...
Als iemand tips heeft, you welcome!

Screenshot 2024-02-23 at 09.41.03.png
 
Ja, vind ik ook. En overweeg dus een setje :)
Op de budget tour heb ik nu voor het eerst ervaring met Rides in the storm en heb onderstaande filter SED. Wat een top module. Knoppen zijn whobly maar hij heeft me verzekerd dat ze lang meegaan. Ik verwacht een interessante toekomst voor deze maker.
 
Cool! Ik gebruik zelf meerdere links als output modules. Ik zat zelf te denken om de twee PCB's van de module los van elkaar te gebruiken met een ribbon kabel er tussen. Het front panel zou je door midden kunnen zagen zodat je een module overhoudt met alleen de kleine jacks. Het PCB met de grote jacks zou je dan aan een zijkant/bovenkant van de case kunnen inbouwen.
 
Op de budget tour heb ik nu voor het eerst ervaring met Rides in the storm en heb onderstaande filter SED. Wat een top module. Knoppen zijn whobly maar hij heeft me verzekerd dat ze lang meegaan. Ik verwacht een interessante toekomst voor deze maker.


heb hier ook aantal Storm modules, en steeds mijn twijfels betreft het wobbly draaiknoppen. hun zwaren metalen front zouden ze wel is mogen aanpassen. ze zijn wel zeer goedkoop qua aanschaf.
 
Tjsaaa. ik bouw ook graag mijn modules maar met de prijzen die Thonk-boy vraagt is het nauwelijk goedkoper en zonder enige garantie. Dan dus echt enkel voor de lol van een avondje knutselen.
 
Tussenstand, kan nog alle kanten op..
zijn er bij jullie nog veranderingen en of leuke ideeën?

IMG_4555.jpeg
 
Back
Top