jando - steranijs

Mooie sounds, zit allemaal lekker in de mix, fijne groove ook :). Alleen de lead sound klinkt mij niet zo lekker in de oren, schuurt een beetje....
 
Mooie plaat, werkt vooral goed als je ondertussen iets aan het doen bent, lekker sfeertje, wordt beter naarmate de track vordert! :okdan:
 
zo wat een sounds, yeah!! deze komt zeker binnen...

soms, helaas, zakt het wat in, en dan komt het weer vol terug, de kracht van de track. gelukkig blijft het grootste deel van de track een binnenkomer....

een eigen geluid (...), met echt heel erg goede passages.
 
Dank vink voor de mooie woorden. Ik ben zelf ook het minst tevreden over de kalmere stukken, maar aldoende leert men en andere chichés!
 
Lekkere granular FX, ben er ook regelmatig mee aan het spelen tegenwoordig. Ook de rest van je sounds zijn lekker, fijne (over)vloeiende bewegingen in deze track, waarbij er wel wat variatie mist. Overall mooie sound en mix ook wel, maar er mist wat verhaal denk ik.
 
De kick zou iets meer sub mogen hebben en mag ook net een tikkeltje meer ruimte krijgen tegenover de bass zodat deze (e kick) iets beter kan doorkomen. Het intro moest ik even doorheen komen, daarna pakt ie me wel, de track. Sommige synth geluiden en melodieën doen me een beetje denken aan bepaalde nummers die ik vroeger had gemaakt. Track zou van mij wel wat korter mogen.
 
Jaaa fijne inzending, jando!

Ik hoor hier je dub-techno-experimenten van 't afgelopen jaar in terug. Lekker. Misschien nog wat meer die productie-technieken onderzoeken? Zonder meteen in dat genre te willen duiken hoor. Die eigen sound van jou moet je er zeker in houden en nog verder uitdiepen. Misschien is "tape-delay" gewoon de meest concrete tip, haha.


ja er begint zich wel een stijl te ontwikkelen maar zit ook nog wel in een 'wtf heb ik nu weer gemaakt' fase (en dat blijft misschien ook wel zo haha)

Geen "maar".

"En". ;)

Lekker vasthouden aan dat gevoel, zou ik zeggen. Stay thirsty!
 
Chille track, doet het goed op winterse dagen als deze. Fraaie details, met plezier naar geluisterd!
 
Jaaa fijne inzending, jando!

Ik hoor hier je dub-techno-experimenten van 't afgelopen jaar in terug. Lekker. Misschien nog wat meer die productie-technieken onderzoeken? Zonder meteen in dat genre te willen duiken hoor. Die eigen sound van jou moet je er zeker in houden en nog verder uitdiepen. Misschien is "tape-delay" gewoon de meest concrete tip, haha.




Geen "maar".

"En". ;)

Lekker vasthouden aan dat gevoel, zou ik zeggen. Stay thirsty!
Dank voor de aanmoedigende woorden stoter! Ja dub-techno is toch wel één van m'n favoriete genres binnen de electronische muziek, wil ook zeker meer de productie technieken onderzoeken. Er bestaat al geweldig mooie dub techno dus wil dan zeker kijken wat ik eraan toe kan voegen of wat voor draai ik er aan kan geven en heb daar wel wat ideeën voor, hoop richting een wat meer 'volwassen sound' te kunnen gaan en ook wel het experiment blijven opzoeken.

Chille track, doet het goed op winterse dagen als deze. Fraaie details, met plezier naar geluisterd!

Goed om te horen, merci!
 
Mooie sounds maar ook ik mis een beetje lijn/samenhang en de percussie is ook wat eentonig. Sfeer wel goed getroffen.
 
Eazy track. Synth vanaf 3 minuten is detuned op het randje wat voor mij uneazy maakt. Duurde me wat te lang met hetzelfde. Qua klank zelf was het prima.
 
Dissonant trek ik in de regel wel redelijk. Maar hier gaat het verder dan mijn brein aankan :). Die synth die er op 3:05 in komt is prachtig. Ik begrijp alleen de b niet zo goed op 3:25 en enkele keren daarna. Is een bes niet mooier?
 
Kabbelt lekker voort, interessante geluiden, maar de lead die er in komt is wel een beetje huilerig in mijn perceptie.
 
Back
Top