demian - Reprozic

dit muzieksuk staat als huis! Mooie electronische muziekeffecten, wel allemaal iets te druk voor mijn oudere oortjes ;-), maar het nummer duurt niet te lang, dus goed te doorstaan. goede productie c.q. mix.
 
Ik krijg zomaar zin om de Ozrics te luisteren.
Hier zijn de drums en in mindere mate de gehele mix ook iets aan de schelle kant.
Maar het mocht de pret verder niet bederven.
Heel lekkere track dit. Keep 'm coming! :okdan:
 
Wow, wat kan er veel gebeuren in 3.33! Voor mijn gevoel ben ik echt even in een andere wereld, heel tof gedaan. De drums zijn inderdaad wel wat schel, maar dat viel me pas bij de tweede luisterbeurt op. Het 'verhaal' staat echt als een huis en de solo's zijn top.
 
Heel vet! Fijne sounds en een lekkere energie, je wordt er gelijk ingezogen. De theme lead sound op 0:57 zou van mij nog wel wat meer bite mogen hebben, valt nu bijna weg in de mix. Goeie productie. :okdan:
 
ja... dit is heel goed.
drums heel goed (zelf gespeeld?) goede productie, resonante wat steeds in en uit gedraaid word.
De gitaar sounds zijn ook harstikke prima.
de synthleads (vooral richting het einde) vind ik wat minder speciaal, maar dat is enkel tegen het contrast van een verder zeer goede track.
 
Ik begon te luisteren en na een minuutje maar even opnieuw opgezet maar dan met de headphone op, daar leent deze track zich helemaal voor.
Heerlijke track dit hoor, toffe funky baspartij erin, goede solo's, het had wel langer mogen duren wat mij betreft, echt een toptrack!
 
Start gelijk lekker.
Lekkere dynamische track. Goede songstructuur.
Gebeurd veel en houdt dus mijn interesse tot het eind.
 
Back
Top