jserle - Amuzante ringmodulator

Je bent moeilijk te verstaan, maar dat hoeft niet, want dezelfde frequenties hangen in de lucht, ik hoef ze alleen maar uit te plukken en subliminaal laten interpreteren :)

Stemmetje van Gloomy voor de originaliteit. :)
 
Haha Jij bent wel de koning van de knip- en plak knutselproducties. Het heeft iets artistieks en ik vind het sowieso knap dat je iets compleets anders weet voor te schotelen.
Bedankt
Je bent moeilijk te verstaan, maar dat hoeft niet, want dezelfde frequenties hangen in de lucht, ik hoef ze alleen maar uit te plukken en subliminaal laten interpreteren :)

Stemmetje van Gloomy voor de originaliteit. :)
Bedankt
😕 ... als je muziek verwacht, is dit wel effe aanpassen ;). Maar het getuigt wel van een heel aparte inspiratie en out of the box denken. Dus toch wel respect voor je resultaat.

:doei:
Bedankt
ehhhh.. ok ok.. Bijzondere inzending. Moet even schakelen 8D
Ook voor wie er nog komen.
 
hahaha holy shit :D
Eerst ff gechecked of mn speakers niet naar de kloten waren...
:)
Voor de rest, tja ... wat moet ik zeggen... amusant! leuke ringmodulator!

Wel alvast de prijs voor de titel die de track het beste beschrijft dus!
 
Zo had ik een paar mooie dingen staan.
Maar ik kon ze niet meer terug vinden.
Uren gezocht, in de tussentijd deleten wat ik nu beter kan.
Daarom ben ik de laatste dagen maar opnieuw begonnen met de kennis die ik tot nu toe heb gekregen.

Gloomy heeft wel gelijk en het was juist m`n bedoeling om de verstaanbaarheid heel veel te verbeteren.
En nu is nog maar van de helft wat te verstaan. Stom / slordig.
Het stemgeluid `verzoop` eerder al helemaal in de mix zodat die niet te horen was.
Dat ging niet.
Nu heb ik eindelijk een voorlopige formule voor het iets `catchy-achtirige` werk.
Ik gebruik de koptelefoon en de compressor vanwege het rondzingen.
Dynamische microfoon op de sx404 met effecten dat weer naar een recorder Roland met limitter en iets meer middentonen regelbaar voor stemgeluid.
Wat gesampelde voorraad geluiden voegen zich toe, anders komt er ruis bovendrijven als er stilte is.

Plan twee.
SH32 arpeggiator losgelaten op de Kawai R4 waarop ik een accord speel.
Het staat te vol Links Rechts. De stereo daarom verminderd 1/3, 2/3.
Geen midi daw gebruikt.
Alles hardware tot nu toe.

Die twee dingen gecombineerd afgemixt met auda-- dat zal knip plak geklonken hebben.
 
Dit is harstikke leuk hoor!
Dit is waar het allemaal om draait vind ik.
Lekker draaien aan de knoppen en zoeken naar nieuwe / andere / andere / alternatieve manieren om onszelf creatief te uitten.

(ik klonk misschien iets te cynisch in de vorige post, wilde dit er nog even aan toevoegen want ik bedoelde het allemaal wat positiever dan hoe het er nu stond, vond ik zelf als ik het terug las)
 
ik ken je werk van de vorige SF-inzendingen en ik kan horen dat je vooruit bent gegaan, zeker wat betreft toegankelijkheid en verstaanbaarheid. eigenlijk vind ik dit nummer een op toon gezet modern/abstract gedicht. en als ik het zo beschouw is het best wel origineel en goed te pruimen!
 
:dubbel: Ik word er echt melig van, in positieve zin, net als je vorige inzendingen.
Dit soort buitencategorie geflipte tracks maakt de contest toch wel weer compleet. :okdan:
 
Origineel en amusant is het zeker, heerlijk om zo te kunnen experimenteren!
 
Klinkt als een track die ik op Radio Rietveld had tegen kunnen komen. Erg kunstig. Vind het niet iets om op te zetten met een goed glas wijn.. voor mij gaat dit zelfs richting hoorspel. Wat ik trouwens best waardeer. Lang niet meer gehoord. Succes en plezier verder!
 
Haha, ik heb een paar keer flink zitten lachen en ik hoop jij ook tijdens het maakproces. :D
Bijzonder knipselstuk maar je krijgt wel een stem van me omdat je je geen reet aantrekt van wat een compositie zou moeten zijn en dat je dit inlevert voor de contest!
Mooie les voor diegenen die het misschien wat te serieus nemen, plezier daar begint het mee.
 
Back
Top