bijlevel - Alba

Ik zie de zonsopkomst hierbij ook wel voor me. Had iemand al RPG gezegd? In die categorie zeker een topper! Maar ook op andere vlakken een knap stuk, blijft boeiend.
bedankt, idd veel gerefereerd aan RPG. mss een nieuwe muziekcarrière in het verschiet...
Mooie sounds, al is dat shimmerende belachtige geluid resonerend met mijn tinnitus dat niet heel prettig is. De verhouding intro - melodieus stuk had wat mij betreft wel omgedraaid mogen worden qua lengte en misschien wat meer human feel in die pluck sounds want die klinken nu wel erg op de tel ingetekend op een pianoroll, wel mooie melodie die zou profiteren van wat meer swing/feel.
jammer en vervelend dat het invloed heeft op je tinnitus. sowieso ga ik dat schelle aanpakken en zeker ook de verhoudingen in lengte van de delen. bedankt voor je constructieve commentaar!
 
De 'tubular bells' hadden van mij eerder mogen beginnen. De eerste 1:30 is vooral wachten op het interessante wat gaat gebeuren. Daarna wordt het interessant en verwachtingsvol. Helaas verwachtte ik te veel: ineens was het afgelopen. Nog altijd wel goede compositie en productie.
Ja, zoiets heet een spanningopbouwend intro... ;-). Ik snap je commentaar heel goed, want eigenlijk is het nummer gewoon nog niet af! Iig bedankt voor positieve woorden.
 
In het begin dacht ik even aan Pink Floyd
Nou, precies! En inderdaad Mike Oldfield.
Maar los daarvan, wat een prachtige inzending. Ik heb na deze inzending nog 8 tracks te beluisteren. Tot nu toe is dit echt de beste voor me. Veel te kort uiteraard. Net als hij lekker op gang begint te komen, is het afgelopen.
 
Ok mooie opbouw en dan is het ineens afgelopen.. maar klinkt wel veelbelovend als je het evrder ou uitbouwen tot een compleet stuk
 
Nou, precies! En inderdaad Mike Oldfield.
Maar los daarvan, wat een prachtige inzending. Ik heb na deze inzending nog 8 tracks te beluisteren. Tot nu toe is dit echt de beste voor me. Veel te kort uiteraard. Net als hij lekker op gang begint te komen, is het afgelopen.
Nou, komende uit jouw pen ervaar ik dit als een groot compliment. Zeer bedankt! En het geeft mij ook zeker de motivatie om het nummer af te maken!
Ik ben iets te jong voor dit denk ik maar klinkt mooi
Dank u! ik denk dat muziek niet echt leeftijdgebonden is. (Wel is onderzocht en een soort bewezen dat het (blijvend) appreciëren van bepaalde muziek sterk verbonden is met de omstandigheden waarin je die muziek te horen kreeg. Zie bijvoorbeeld het boek Listen - Michel Faber)
Ok mooie opbouw en dan is het ineens afgelopen.. maar klinkt wel veelbelovend als je het evrder ou uitbouwen tot een compleet stuk
Zeer bedankt. Zie mijn voorgaande reacties over de toekomst van dit muziekstuk ;)!
 
Back
Top