techno - Erotic Remix

Old skool vibe, beetje trancy beetje techno-y, wellicht dat de vocal samples soms wat meer subtiel ingebracht hadden worden in de break, hi-hats beetje luid.
 
Er zitten best wel wat stukken in deze track die ik geweldig kan smaken, vooral naar het einde toe. De elementen van de originele erotic dissidents track werkten bij mij een beetje storend in plaats van versterkend. De nieuwe elementen die je hebben toegevoegd zouden wel uitgewerkt kunnen tot iets wat op zichzelf zou kunnen staan.
 
Geluidstechnisch dik in orde, goed gemixt. Klinkt hedendaags (voorzover ik daar iets vanaf weet) dus in zoverre iig geslaagd. Ik moest een beetje grinniken om de "Ass. Ass. Ass." sample. Well done!
 
Klinkt lekker, een genre dat ik vroeger veel luisterde. Heb wel het idee dat je timing niet overal in de pas loopt. Strafpunten voor remix, hoor liever originele content. Die corny 'come on' 'dance' en 'move your ass' samples hadden voor mij niet gehoeven. Maar zit goed in elkaar!
 
Met remix vind ik het erg lastig om je inzending te beoordelen. Ik vraag me continu af wat van jou is en wat van een ander is. Hoe dan ook zit er lekker veel energie in je track, en die langgerekte akkoorden zijn echt helemaal geweldig.
 
Met remix vind ik het erg lastig om je inzending te beoordelen. Ik vraag me continu af wat van jou is en wat van een ander is. Hoe dan ook zit er lekker veel energie in je track, en die langgerekte akkoorden zijn echt helemaal geweldig.
Dank je, ivm inzendingen te beoordelen.... ik heb het er ook moeilijk mee aangezien er mensen zijn die met externe apparatuur werken, synths en dergelijk (wat ik enorm waardeer) of zoals ik met Ableton (Ik heb vroeger ook nog met externe apparatuur gewerkt). Ze zouden het beter in bepaalde categorieën indelen.
 
Ik ken het orgineel héél goed... grappig hoe lang het duurt op die vocal na voordat het echt herkenbaar wordt.
Ook wat snel voor NB he - maar amusant, ik hou wel vd break.
Zou ik m kopen op vinyl als ik (nog) dj was? Ja hoor

Heeft Herman m al gehoord?
 
Hm ja een remix van een al bestaand nummer, dat is voor mijn gevoel dan toch weer net even niet de bedoeling dus ik skip dit even als ke het niet erg vindt.
 
Back
Top