digit62 - The Contorsionist

Bij vlagen hoor ik zeker goed dingen in de track, maar als volwaardige track verdient het naar mij idee nog wat aandacht. Sowieso iets te repeterend en zonder echt arrangement, het is nu meer een uitgebouwde loop dan een track met een bepaalde opbouw.
 
Hele mooie sounds, blijft boeiend, fijne subtiele drums. Af en toe ietsjes uit de bocht met een paar hoge tonen.
 
Ik werd gehypnotiseerd en heb ervan genoten. Mis wel iets in de mix, lijkt wel alsof er een beetje teveel in een frequentie is gesneden ergens. Of misschien dat er juist wat laag uit de zijkanten kan zodat er wat meer focus van de lagere frequenties in het midden naar voren komt. Erg toffe track.
 
Ja als je je er bij neerlegt dat het een beetje in B blijft hangen dan heeft het wel wat. Fijn nummer!
 
Zitten erg toffe sounds in, gaaf gedaan! Mix klinkt niet helemaal lekker, beetje hol. Maar met plezier naar geluisterd!
 
Volgens mij had ik deze al een keer gehoord, en nog steeds goed. Wat ik me voorstel van de track is dat je ergens lekker op je zoldertje zit, een aantal mooie hardware elementen hebt, het is midden in de nacht met minimaal licht, en dan word deze track geboren. Mooie inzending!
 
Tof begin, maar een aantal van de sounds die er later inkomen snijden dwars door mijn trommelvliezen heen en hadden van mij wel een beetje getemd mogen worden. Ik vind de sfeer en spanning in de track erg tof gedaan maar alle keren dat de resonantie open gaat word ik eruit gehaald helaas. Heb het niet tot het einde volbracht.
 
Ja man - coole track. Er kan inderdaad misschien nog wat met de mix gebeuren, maar hij klinkt al wel fijn. Ik kreeg er een beeld bij van Houdini, vastgeketend onder water. :) Inmiddels ken ik de correcte vertaling van de titel :D maar 't beeld blijft staan.
 
Iedereen bedankt voor de eerlijke en gewaardeerde opmerkingen. Dit maakt dit forum ook zo leuk. Je kan en mag je eigen ding doen. Voor mij is iedereen winnaar :)
:halleluja:halleluja:halleluja
 
rond 50 s dat geluid dat erbij komt, mmmjam
wat later die feedback over zijn nek (been there, niet persé iets dat ik zelf verwijder)
ik mis enkel nog iets, ik denk iets in t laag dat m nog wat meer doet dreigen. bass of zo?
verder VET
 
Back
Top