Learn how to thinkthink right

1702895921828.png
 
"Ach, volgend jaar lachen we erom."
"Maar volgend jaar huilen we weer om andere dingen!"


"Zoveel uren, minuten, seconden gaat het noodlot al tekeer.
De tijd heelt alle wonden, maar slaat er nog veel meer."


Beiden van Hans Dorrestijn
 
"To all my criticasters...Your taste for life is a disaster" (reactie van een meer spontaan mens, met bijbehorende fouten naar een verstandiger, meer ingehouden mens) (reactie van een meer spontaner zelf, met bijbehorende fouten t.o.v. een meer verstandiger, meer ingehouden zelf)

"Ik heb lief, dus ik ben"
 
Ik geloof niet dat dit soort puberaal gereutel de bedoeling was van degene dit topic startte. Tekent wel de sfeer van onze samenleving.

Nou ja, onze….?
 
Ik geloof niet dat dit soort puberaal gereutel de bedoeling was van degene dit topic startte. Tekent wel de sfeer van onze samenleving.

Nou ja, onze….?
Even googelen en je kunt de dag wel volreutelen,maar desalniettemin vind ik dit wel leuk om het te lezen en om eens bij na te denken zo dicht bij eindejaar.
 
Het gaat om de teneur. De TS had een positievere insteek in gedachten, denk ik.

Ja, misschien wel, maar een mogelijke oorzaak is dat positief en optimistisch wat saai is. Negatief en pessimistisch is interessanter. Of dat echt iets is van onze tijd, onze samenleving, in vergelijking met andere tijden, andere samenlevingen? Dat vraag ik me af.
 
Nou, ik was vroeger ook zo'n cynische en sarcastische grappenmaker. Totdat ik in de gaten kreeg dat ik daar veel mensen mee afstootte en alleen met dit soort smurfen overbleef, niet echt een paradijselijke omgeving.
 
Dan stoot ik die mensen maar weg.
Ik probeer waar ik kan mezelf te zijn.

Maar goed ik heb dat hele negatieve wereld beeld ook niet meer.
Want het is niet de wereld maar dat ben jezelf wat je ziet.

Humor is toch vaak een tool om de waarheid te kunnen vertellen. Dus als je alleen maar negatief en sarcatisch bent dan zegt dat wat over je 'waarheid'

Nou ja beter negatief en sarcatisch en echt dat positief kontenlikken en nep!



1702984695142.png
 
Alles met mate en niet in het extreme, denk ik. Je mag zo nu en dan best negatief en pessimistisch zijn, dat misschien juist wel gezond. Net zoals je ook positief en optimistisch mag zijn. Als je uitsluitend negatief bent, of uitsluitend positief, lijkt me dat er iets niet helemaal in balans is. Beide gedachten zijn nodig om tot een evenwichtige en gezonde mentale gezondheid te komen, waarschijnlijk.
 
Blije opgewekte "wees jezelf want er zijn al zoveel anderen" clichés vind je op vivaforum.nl
 
Nou, ik was vroeger ook zo'n cynische en sarcastische grappenmaker. Totdat ik in de gaten kreeg dat ik daar veel mensen mee afstootte en alleen met dit soort smurfen overbleef, niet echt een paradijselijke omgeving.
Waarschijnlijk ook gebruikerservaringen over de Womanizer, heb je ook geen verstand van.
🤔
 
Wat ik altijd geleerd heb:

Als je niet zeker weet waar mensen vrolijk van worden:
altijd cute animal gifs of funny animal memes plaatsten!
word iedereen vrolijk van... toch?

Voorbeeldjes voor de liefhebber

CUTE
trio-dog-hug-o39jpdgpu9ydpxjv.gif

FUNNY
giphy.gif


Als je hiervan geen eens een klein glimlachje krijgt... dan weet ik het ook niet meer :D
 
Mijn horoscoop zei al dat ik met chagrijnige mensen geconfronteerd zou worden vandaag. Al ben ik als schorpioen natuurlijk veel te nuchter voor horoscopen.
 
Back
Top