SOFTSYNTH ANALOG SOUND CONTEST

Het is niet jouw ellende, zou lekker doorgaan met genieten van je leven. Wat overigens niet betekent dat je moet wegkijken, maar ook niet moet blijven vast houden aan andere mans shot. Als jezelf even in de panarie zit, blijf je focussen op de mooie dingen die om en in jouw gebeuren. Niet vechten, geen weerstand bieden, maar overgeven en vertrouw. Niet altijd makkelijk, wel heel doeltreffend.
 
Laat ik het echt in het belachelijke trekken.(Nog eens,dit is een grap, ik trap niet op andermans schenen)Maar zo ziet vandaag een gewone home studio muzikant eruit na zijn dagtaak tot laat in de avond snakkend naar erkenning.
Bekijk bijlage 3848762
mag toch hopen dat er niet heel veel mensen hier zijn die zo eten bij hun synths voor de rest best herkenbaar als je dat roken en eten weg laat :P
 
Toevallig moest ik vandaag aan denken.. superbooth en vrienden die naar allerlei festivals gaan terwijl er zo veel ellende is.
Ellende moet juist de drijfveer zijn tot meer festivals, tot meer positieve vibraties, je mindset veranderen.
En eigenlijk heb ik mezelf belooft hier op het eigenlijke doel van deze forum te focussen,synths.
 
De Ellende in de Wereld is sowieso altijd en overal background noise, vooral als je meegaat in de 24/7 "nieuws"cycles of doomscrollen op social media. Er is altijd wel ergens een crisis, oorlog of ramp, soms met hyperfocus omdat het 'scoort' (vooral als er ook lokaal lekker gepolariseerd kan worden), vaak vrijwel geheel buiten beeld omdat het niemand wat boeit of er gewoon geen media aanwezig is. Als je daar je dagelijkse activiteiten of mindset aan moet koppelen kun je maar beter meteen van een flat springen.

Maar goed, soft synths en analoog. Ik kan het verschil meestal wel horen. Niet als je statische waveforms gaat vergelijken, maar wel als je bijvoorbeeld aan een filter of drive knop draait. Daarnaast heb ik sowieso liever 'the real thing' dan een emulatie/imitatie. Ik vind soft synths veel leuker als ze hun eigen ding zijn in plaats van dat ze proberen iets anders na te doen.
 
De Ellende in de Wereld is sowieso altijd en overal background noise, vooral als je meegaat in de 24/7 "nieuws"cycles of doomscrollen op social media. Er is altijd wel ergens een crisis, oorlog of ramp, soms met hyperfocus omdat het 'scoort' (vooral als er ook lokaal lekker gepolariseerd kan worden), vaak vrijwel geheel buiten beeld omdat het niemand wat boeit of er gewoon geen media aanwezig is. Als je daar je dagelijkse activiteiten of mindset aan moet koppelen kun je maar beter meteen van een flat springen.

Maar goed, soft synths en analoog. Ik kan het verschil meestal wel horen. Niet als je statische waveforms gaat vergelijken, maar wel als je bijvoorbeeld aan een filter of drive knop draait. Daarnaast heb ik sowieso liever 'the real thing' dan een emulatie/imitatie. Ik vind soft synths veel leuker als ze hun eigen ding zijn in plaats van dat ze proberen iets anders na te doen.
Je kijkt naar al die ellende op het nieuws en je krijgt honger en je denkt dan alleen aan snelle koolhydraten.
Ja,softsynths hun eigen ding laten doen en geen anderen nabootsen.
 
Back
Top