Geluidsinterface met onboard dsp effecten

Rachid

Ouwe rot
Lid sinds
14 juli 2015
Berichten
513
Locatie
Planet Earth
Welke geluidsinterface biedt onboard DSP met compressor/reverb per spoor. Minimaal 4 inputs is een pre (2 synths). Mijn budget ligt onder de 200 Euro.
 
Antilope Audio, maar heel ander budget.
Je hebt ook gitaar multieffecten die usb audio doen. Maar dat is weer max 2 kanalen.
 
Antilope Audio, maar heel ander budget.
Je hebt ook gitaar multieffecten die usb audio doen. Maar dat is weer max 2 kanalen.
Inderdaad boven mijn budget. Gitaareffecten is voor mij niet belangrijk. Belangrijkste is compressie en eventueel reverb.
 
Jawel, maar niet DSP, wel als gewone plugins.

Is je CPU zo oud/zwak dat je geen reverb send en een paar compressors kan draaien?
Heb onlangst een nieuwe PC, maar dacht dat de effecten beter zijn dan die van Cubase. Of is dat niet zo?
 
Heb onlangst een nieuwe PC, maar dacht dat de effecten beter zijn dan die van Cubase. Of is dat niet zo?
De kwaliteit van software is niet afhankelijk van het soort 'processor' waar ze op draaien. Wil je een heel goeie reverb voor weinig geld; kijk eens naar de Valhalla plugins! (Compressors interesseren mij niet zo, dus daar weet ik weinig vanaf)
Ik vind de reverbs die bij Cubase zitten anders ook wel dik ok!
 
Inderdaad boven mijn budget. Gitaareffecten is voor mij niet belangrijk. Belangrijkste is compressie en eventueel reverb.
Misschien kun je tweedehands een Uad arrow vinden. Zal nog wel iets boven je budget zijn maar dan heb je 1 core voor Uad effecten. Voor wat je zoekt is Uad wel the way to go.
 
Back
Top