SSL Native X-Saturator voor 14,99 USD

SmartBits

hodie mihi cras tibi
Staff member
Lid sinds
3 oktober 2010
Berichten
4.507
Locatie
Nijmegen
Ik ben zelf wel gecharmeerd van de SSL Native plugins, vond dit wel een erg fijne aanbieding van AudioDeluxe. JRR Shop heeft 'm ook voor dezelfde prijs, maar ik had nog wat "deluxe bucks" dus nog wat goedkoper voor mij bij AudioDeluxe. Hij klinkt lekker iig! Aanbieding geldt nog iets minder dan 8 dagen.


ssl_native_x-saturator_0.jpg
 
ik heb hem en gebruik het, doet wonderen op snares en hihats. Kicks iets minder naar mijn ervaring.
 
ik heb hem en gebruik het, doet wonderen op snares en hihats. Kicks iets minder naar mijn ervaring.
Das altijd het geval met saturatie. Je verliest denk ik bass.
Als je een highpass gebruikt en dan origineel 250 hz en eron clean houd werkt het wellicht wel.
 
Bedankt voor de tip. Ik heb hem bij Plugin-boutique gehaald, had daar nog genoeg virtual cash en heb er nog als bonus een gratis cherry audio 2600 bovenop :D
 
ik ga hem morgen denk ik ook halen.
het is me niet gelukt een demo te vinden.
Heb hem geinstaleerd maar geen demo mode.
 
Bedankt voor de tip. Ik heb hem bij Plugin-boutique gehaald, had daar nog genoeg virtual cash en heb er nog als bonus een gratis cherry audio 2600 bovenop :D
Hoe lang duurde het bij jou tot de licentie werd toegevoegd aan je account na aankoop?
 
Volgens mij moet jij je licentie toevoegen aan je I-Lok
Klopt, normaal gesproken krijg je daar een code voor. Nu staat er dit al de hele dag:

Your order is currently being processed and your serial will be available shortly.
You will receive an email from us once this has been deposited into your user account.
Have any questions? contact us at support@pluginboutique.com
 
Klopt, normaal gesproken krijg je daar een code voor. Nu staat er dit al de hele dag:

Ik heb exact zelfde voor, krijg ook die tekst te zien. Eigenaardig want SSL plugins werken normaal onmiddellijk. Zal er morgen is naar zien
 
update SSL ; heb zonet via plugin boutique mijn Ilok code ontvangen. duurde dus +- 48 uur
 
Back
Top