lowieken - The Meta song

Fantastische track! :okdan:
Heerlijk deze muziek en de zang erbij.
Wat hier en daar bijschaven en uitbrengen die plaat.. Je hebt de kroketten echt verdient 8~
 
Lekkere eighties vibe, maar veel meer dan weer een synthwave song. Zang is fijn (moest even denken aan Bernard Albrecht, New Order). Mijn jeugd ligt in de jaren '80 en ik had voor deze track de 'record' knop echt wel ingedrukt. Toch een minpuntje..? Misschien de fade-out, die komt een paar seconden te vroeg.
 
Wow, erg goed. Doet me denken aan New Order, ook qua zang.
Zou zo uit de top 40 van de jaren 80 kunnen komen.

Top!!
 
Qua genre ook niet helemaal mijn ding, maar who cares! Top gemaakt dit. Kwaliteit.
 
Mix-technisch is er misschien wel het 1 en ander op aan te merken maar als song staat het als een huis, hele gave track! :luv:
 
begint wat celine dion achtig om daarna een betere track te zijn dan de gemiddelde espen craft. Zo, dat is n compliment eh??
 
Echt een goede song. Knap gedaan.

Ik begreep ineens de titel, toen ik de lyrics wat beter verstond.. grappig, twee tracks over writersblock in de contest :) (@MacGyverGear nam de andere voor z'n rekening)

De mix mag inderdaad nog wat krachtiger, laag en hoog zijn aanwezig, mid mag nog wat liefde krijgen.. Het "fluister-zingen" hoort bij jou (als ik me je inzending van vorig jaar nog goed herinner), maar hier-en-daar even voluit zingen zou ik wel gaaf gevonden hebben..

Nou ja, voer voor kniesoren - sowieso een fijne track..!
 
Back
Top