Breed - Exit Through the Bus Stop

toffe track, maar de snare vind ik veel te overheersend. Terwijl de kick juist weer helemaal weg lijkt te vallen. Volgens mij zit hier meer in als het wat gebalanceerder is gemixt, want alle elementen voor een goede track zijn er wel :)
 
Het piept en knerpt er heerlijk op los maar ik mis inderdaad een beetje de beuk en knal
Fraaie loopjes gecomponeerd wel!
 
Bedankt voor de reacties, kritiek en hopelijk stemmen. ;)

Wat antwoorden:
1. De gebruikte Volca's zijn slechts de Bass (acid line) en Beats (paar geluidjes), verder vooral Diva. Mijn andere hardware vond ik niet passen (ik maak meestal ander soort muziek).
2. Ben het er mee eens dat er nog een wending mist (vandaar de korte songlengte) en een betere mixdown (bas inderdaad). Ben wel gemotiveerd nu om een keer een verbeterde versie te maken.
3. Sorry voor eventueel veroorzaakte neuro-spasmes... :)
3. Ja, de timing is expres off: "kunst moet wringen" zei mijn docent kunsthistoricus altijd... ;)
 
De beat zit er lekker in en al die bas/acid- en synthlijntjes maken het interessant.
Sommigen vinden je arrangement misschien wat druk maar ik vind 'm goed in elkaar zitten.
Ben zelf niet van de keiharde kicks en dreunend laag maar iets meer low end had er wel ingekund maar beter zo dan dat m'n monitoren van de stands aftrillen.
 
Die Volca's klinken niet verkeerd! Veel piep en knor, maar iets meer boem zou welkom zijn. Hij mag wat steviger zijn wat mij betreft.
 
Ik zou hem zou houden (zoals je hem bedoelde -harde snare, zachte bd) maakt hem anders, nieuwig. ga je hem veel veranderen word ie weer 1 van de massa, als je dat wil prima, maar ik heb deze toch al gesaved :D .
Ben wel heel errug benieuwd naar de nog niet gemaakte wending!
Je bewijst dat geïnspireerd zijn, niet hoeft te betekenen dat je kopieert.
Top.
(doet me denken aan de Bio Rythm en Bio Rhythm 2 cd's sferen)
 
Toffe track, vooral het acid gefreak. Soms wat scherp aan de oren vanwege de snare en mist wel wat bass en kick!
 
In zijn genre heel ok (denk ik). Iets meer opbouw en dynamiek (en iets in het laag) zouden mij plezieren!
 
Back
Top