axa - Celtic mist in Berlin

Iedereen bedankt voor het luisteren en voor de commentaren. Dit is altijd een motivatie om je zelf te verbeteren.
:okdan:
 
Klinkt lekker bij elkaar hoor, dat filter vanaf de helft zo lekker crunchy!
Zo wel nog wat meer wendingen mogen hebben naar mijn smaak.
 
HH, een duidelijke tweestrijd tussen degene die Dead Can Dance wel appreciƫren en degene die dat niet doen. Ik dus wel en vind de vocals tof en goed ingepast. Waar heb je ze vandaan?
Een 'rustige fundatie' zou m.i. de track nog beter maken: de drum is erg druk, best 'middy' en best hard en de bas van de arpeggio's geeft ook weinig rust.
Maar, knap gemaakt en mooi nummer.
 
Geweldig om te zien hoe 1 song zoveel verschillende reacties teweeg kan brengen. Dat is de kracht van muziek
8)
 
Goede epische track is dit en al hou ik niet van deze stijl; de vocals passen heel goed in de track wat mij betreft.
Ook je arrangement zit goed in elkaar met de nodige afwisseling qua synths en sequence.
Dat de drums zo gemixt zijn snap ik want samen met die vocals krijg je echt zo'n epische, filmische track maar het is niet mijn smaak.
Begrijp me goed; het past prima maar ik vind de drums een beetje overdone op deze manier.
Misschien is het daarom ook wel waarom ik zo slecht tegen die avonturenfilms kan van tegenwoordig, er wordt wat mij betreft teveel compressie gebruikt.
 
De synthgeluiden vind ik toch het mooist in deze track, vooral de lead die er rond 2:20 doorheen komt. De vocals vind ik een beetje teveel, terwijl ik Dead can Dance dan wel weer goed kan waarderen.
 
heeft zeker wat ik smaak hier en daar, maar de vocal is daar niet bij
 
Mooi stuk werk hoor! Vocal draagt voor mij positief mee aan de sfeer. Memory lane voor een oude zak zoals ikzelf. Fraai axa!
 
Back
Top