Interessante 'geen-gear' gevonden

In het verlengde van de al gegeven Ikea tips:
Deze Ikea laptop stand is precies breed en lang genoeg om een Roland TR-8s of MC-707 te dragen.
 

Attachments

  • DSC_1695.JPG
    DSC_1695.JPG
    233 KB · Bekeken: 138
In het verlengde van de al gegeven Ikea tips:
Deze Ikea laptop stand is precies breed en lang genoeg om een Roland TR-8s of MC-707 te dragen.
Jazeker.
707 en Peak passen.
Het voorste randje mocht van mij wel iets hoger, maar voor dat geld nemen we het op de koop toe.

Ik heb zelf heel lang mijn koptelefoon opgehangen aan een kapstokhaak van de IKEA met extra lange 'haak', maar ik zie hem zo 123 niet meer op de site staan.
Na ingebruikname van een oude keukentafel heb ik een kleine lijmtang aan de poot geklemd hiervoor. Werkt ook prima (ik wil niet in de poten schroeven.
 
Ergopave tegels die gebruikt worden onder zonnepanelen. Erg handig om ikea laptop stands te verhogen, monitors op te zetten, of dingen schuin op te zetten zonder dat het gaat schuiven.

H8e02ef60ec07475b8f173a5820ebb100h.jpg
 
Ergopave tegels die gebruikt worden onder zonnepanelen. Erg handig om ikea laptop stands te verhogen, monitors op te zetten, of dingen schuin op te zetten zonder dat het gaat schuiven.

H8e02ef60ec07475b8f173a5820ebb100h.jpg

Is dat foam of steen? Ik heb geen zonnepanelen...
 
Een relatief goedkope in, hoogte vertelbare voetensteun die ik gebruik voor mijn pedalen.

Schermafbeelding 2022-08-29 om 23.11.53.png


tempImagewV9YBS.png
 
Als je ergens zo'n magnetische reclame krijgt, bewaren. Is ideaal om te knippen op maat en te kleven op metalen gear, en te voorzien van een klevertje. Zo heb je bijvoorbeeld nooit meer tape nodig om je routing te noteren of midi kanaal of ...
Ik heb deze:

Plak met de dymo (doorzichtig) allerlei teksten op lang stuk dat ik dan op maat knip.
moet je wel magnetische mixer en/of (in mijn geval) magnetisch rek hebben:
rol.jpg
 
juist, ik heb van die spanbandjes met label, die hang ik altijd thv de aansluiting naar het toestel, en op de adapter kleef ik dymo label voor wat ie dient.
Heimwee naar de tijd toen ik de spanning nog kon lezen die op al die dingen staat... paar jaar terug...

zulke spanbandjes koop je online per 100, met label dus. Je ziet er eentje onder de juno

kabelbinders met klitteband heb ik in kleurtjes, maar het werkt niet voor me. ik dacht er ooit zo zwarte kabels mee te markeren, bovendien vallen die uit elkaar na verloop van tijd

Schermafbeelding 2022-08-31 om 09.54.50.png
 
  • Duimpje
Duimpjes: L56
Heimwee naar de tijd toen ik de spanning nog kon lezen die op al die dingen staat... paar jaar terug...
Haha, teksten op adapters zijn soms echt niet lezen inderdaad. Waarom moet er zoveel op staan vraag ik me altijd af. :D
 
Ik ga binnenkort mijn adapters labelen, ik heb teveel van die 4.5V / 5V, 9V en 12V dingen door elkaar liggen.
Ik ga er niet alleen het voltage met grotere letters op zetten, maar ook welk apparaat wat er bij hoort.
Ik ben er ook mee begonnen adapters te labelen.
Naast de info die jij benoemd, heb ik er ook opstaan;
- max. stroom
- polariteit
- ac/dc
Verschillende kleuren labelen maakt het overzichtelijker.
 
ik zoek nog een truc om ervoor te zorgen dat die labels niet loskrullen... ik knip ze al rond, maar dan nog...
 
Jazeker.
707 en Peak passen.
Het voorste randje mocht van mij wel iets hoger, maar voor dat geld nemen we het op de koop toe.

Ik heb zelf heel lang mijn koptelefoon opgehangen aan een kapstokhaak van de IKEA met extra lange 'haak', maar ik zie hem zo 123 niet meer op de site staan.
Na ingebruikname van een oude keukentafel heb ik een kleine lijmtang aan de poot geklemd hiervoor. Werkt ook prima (ik wil niet in de poten schroeven.
Ziet er goed uit zeg! Zou deze laptop stand ook een Behringer X-Touch kunnen dragen of wordt dat te zwaar en buigt hij door?

Behringer X-Touch:
  • afmetingen: 100 x 452 x 301 mm
  • gewicht: 4.3 kg
 
Zou deze laptop stand ook een Behringer X-Touch kunnen dragen of wordt dat te zwaar en buigt hij door?

Ik gebruik de smallere witte van de Ikea voor de x-touch en een extender. Het buigt wat door, maar werkt super :). Op deze manier kunnen ze ook wat verder naar achter staan en toch fijn te bedienen.

WhatsApp Image 2022-08-05 at 4.09.21 PM.jpeg
 
Ziet er goed uit zeg! Zou deze laptop stand ook een Behringer X-Touch kunnen dragen of wordt dat te zwaar en buigt hij door?

Behringer X-Touch:
  • afmetingen: 100 x 452 x 301 mm
  • gewicht: 4.3 kg
qua formaat en gewicht zeker. Dat mag geen probleem zijn. Ik heb de X Touch helaas al langer geleden weer verkocht (geld en ruimte nodig en gebruikte hem net te weinig). Maar dat moet wel passen en goed gaan. Doorbuigen doet hij toch, maar hij leunt op de voor- en achterkant, dus dat blijft wel stevig genoeg.
 
Back
Top