Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Spot the synth..Fake news
Bekijk bijlage 3843633
Hij doet inderdaad wat nooit meer weg.Bekijk bijlage 3843635
"Als je negatieve feedback krijgt op je nieuwe track"
Het is een statement.How we move you.
Als je te scheiden vrouw t verschil nt kent tss een midi bak en een vintage synth, zit je gebeiteld. Plots staat je ruimte vol midi klavieren.AI kent het verschil tussen een synth en een platenspeler niet. Net zoals de rest van de wereld ook denkt dat als je met je synths op een podium gaat staan dat je een DJ bent, wat dat betreft is AI al net zo slim als 95% van de wereld...
Hoho, mag ik over twintig jaar niet meer naar een gabber feestje? Tegen die tijd in een rolstoel misschien maar toch...Net als die gabbers met hun "Hardcore Never Dies", vond ik ook altijd zo mooi. Dan dacht ik: ja maar jullie hebben t NU toch naar je zin op je feestjes, dat is helemaal prima. Hoezo zou het een probleem zijn als hardcore over 20 jaar wel 'dood' is?
Dat is wetenschappelijk aangetoond.Net als die gabbers met hun "Hardcore Never Dies", vond ik ook altijd zo mooi.
Hardcore zit zo te zien achter een paywall. Dat is toch aardig dood...Dat is wetenschappelijk aangetoond.
![]()
Hardcore will never die, say scientists
HARDCORE rave music will outlast everything else in the universe, scientists have proved.www.thedailymash.co.uk
Ik vraag me dan toch af, Moog One is zo'n klapper. Zoveel mogelijkheden.. hoeveel synths heb je dan nog nodig. Hoeveel uitgangen heeft ie? Je kunt er toch ook paar Fx modules en what not achter hangen om de sound te veranderen? Wellicht de CP-251 geloof ik? Wellicht mogelijk om iets te doen kwa modulatie?Dat precies ja. Ik gebruik hem momenteel niet, maar ik ga hem vast weer gebruiken. Dat hij even niet aangeraakt wordt komt met name door (te) veel nieuwe aankopen. Daar stop ik nu even een tijdje mee.
En ooit weer terugkopen zal alleen maar duurder worden ben ik bang. Ik vraag mij echt af wat de overname van moog voor de toekomst gaat beteken. Ik ben bang dat het een teloorgang wordt.