Arturia V Collection 9 komt...

In mijn account is deze aanbieding zichtbaar:

Upgrade naar V collection 9 - 149 euro (ik heb v8 inclusief SQ80 V en de FX2 collection)
Upgrade from Prophet V3 to Prophet-VS V - 49 euro
Upgrade from Prophet V3 to Prophet-5 V - 49 euro
Upgrade from CS-80 V3 to CS-80 V4 - 49 euro

Benieuwd naar wat anderen zien...
 
de 2 augmented instruments zijn denk ik uitgebreider dan de gratis versie. Ben wel benieuwd wat hierin mogelijk is qua sounddesign mogelijkheden.
Ik hoop inderdaad wel op meer mogelijkheden. De Strings is nu meer een preset player zonder al teveel controle opties.
 
de website is nu volledig gereed en traag natuurlijk..

 
de cs 80 is MPE!

edit-

de augmented series lijkt een soort van redesign van pigments, was te verwachten.

wel verleid om de upgrade te kopen, kan de sq80 v verkopen, valt de schade mee..

maar moet ik wel vanaf 8 upgraden en niet van 4....

maar de cs 80 met mpe....
 
de cs 80 is MPE!

edit-

de augmented series lijkt een soort van redesign van pigments, was te verwachten.

wel verleid om de upgrade te kopen, kan de sq80 v verkopen, valt de schade mee..

maar moet ik wel vanaf 8 upgraden en niet van 4....

maar de cs 80 met mpe....
Ik vind die 2 augmented synths ook erg interessant!

CS-80 met MPE, erg fijn!
Het is verleidelijk maar het wordt vast redelijk snel nog iets goedkoper.
 
Laatst gewijzigd:
199 upgrade V coll. bij mij
Piano v2 naar V3: 49€
prophet v3 naar V5:49€
 
In mijn account is deze aanbieding zichtbaar:

Upgrade naar V collection 9 - 149 euro (ik heb v8 inclusief SQ80 V en de FX2 collection)
Upgrade from Prophet V3 to Prophet-VS V - 49 euro
Upgrade from Prophet V3 to Prophet-5 V - 49 euro
Upgrade from CS-80 V3 to CS-80 V4 - 49 euro

Benieuwd naar wat anderen zien...
bij mij is het hetzelfde inderdaad, ik heb dezelfde producten als jou. (v8 plus sq80 en de fx2 collectie)
 
Typisch dit weer. De collectie met 33 instrumenten kost 500 en als je één losse wil betaal je 200 ofzo.
Naja dit doen ze allemaal tegenwoordig...
 
bij mij is het hetzelfde inderdaad, ik heb dezelfde producten als jou. (v8 plus sq80 en de fx2 collectie)
Volgens mij gaat niet of je de FX collectie hebt, wel om SQ80, omdat hij ook in de nieuwe bundel zit
 
299 upgrade vanaf v7 (en heb ook fx2). Toch maar een nachtje over slapen want dat is jammer genoeg geen no-brainer prijsje (maar het ziet er wel behoorlijk aantrekkelijk uit)
 
@Janos, Oeps, dat is inderdaad een fors upgrade prijsje.

Ik zie in mijn account geschiedenis dat ik voor de upgrade van V7 naar V8 nog 129 euro betaalde. SQ80 heb ik in september 2021 gekocht voor 49 euro, dus die 199 voor een normale upgrade van V8 naar V9 klopt op die manier wel (149+49). Tja, stikken of slikken met die Arturia upgrades. Ga ik toch maar weer slikken ;-)
 
je blijft zo wel aan de gang met dat upgraden, maar dit is wel een vette upgrade weer, zucht.

maar alleen die piano v3 update vind ik het al waard, dat is 1 van mijn meest gebruikte plugins uit de suite v8 en die update is toch behoorlijk weer in v9.

 
^ Klinkt goed. Zo rond 1:30 is de grand piano goed te beoordelen zonder teveel reverb.
Benieuwd of deze beter dan Pianoteq wordt gevonden.
Denk dat gesamplede piano VST's uiteindelijk nog steeds mooier zijn.
 
Ik zie 199 staan voor een update vanaf 8, en een paar instruments voor 49,-

Mss even wachten op een black friday. Ik neem aan dat die updates (die dan al weer even uit zijn) ook een stuk goedkoper zijn.
 
Back
Top