Wie gebruikt er ook PreSonus Studio One?

Hallo,

Hebben jullie ook dat, als je S1 afsluit, deze in het geheugen blijft hangen? Via Task Manager van Windows kun je deze zien, en "End Task" werkt dan niet. Daarn krijg ik S1 niet meer opgestart want dan verschijnt er "An instance of S1 is already working". En heropenen vanuit Task Manager werkt dan ook niet.
Dan zit er dus steeds niks anders op dan de computer opnieuw op te starten.

Is dit een bekende fout? Of heeft het mijn m'n computer te maken?

Graag jullie reacties.

Groeten,
Pjeut.
 
Hallo,

Hebben jullie ook dat, als je S1 afsluit, deze in het geheugen blijft hangen? Via Task Manager van Windows kun je deze zien, en "End Task" werkt dan niet. Daarn krijg ik S1 niet meer opgestart want dan verschijnt er "An instance of S1 is already working". En heropenen vanuit Task Manager werkt dan ook niet.
Dan zit er dus steeds niks anders op dan de computer opnieuw op te starten.

Is dit een bekende fout? Of heeft het mijn m'n computer te maken?

Graag jullie reacties.

Groeten,
Pjeut.
Ik heb het nog nooit gehad, maar ik werk op Mac. Lang geleden ook wel op Windows gebruikt en toen had ik het ook niet volgens mij maar dat is misschien wel 10 jaar geleden ofzo.
 
nee hier ook niet, op de laptop niet, op de test(kantoor)pc niet en ook niet op de studio pc niet. (win allemaal).
als je S1 opstart, een empty template gebruiken, effe laat uitratelen en dan zonder iets te doen weer afsluit doet ie dat dan ook?
 
Heel soms gehad, als ik te veel dingen tegelijk deed in Windows. Dan liep hij vast en kon ik hem van de Task Manager beëindigen. Na een minuutje kon ik hem opnieuw opstarten. Het heeft bij mij vooral te maken met de rekenkracht van mijn oudere pc.
 
Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben? Nu werk ik zoveel mogelijk offline, maar natuurlijk ga ik af en toe wel online voor downloads, drivers en updates. Windows niet zo vaak. Is dit iets wat jullie ook op die manier doen? Of kan ik beter gewoon consequent online blijven? Dan zal ik wel wat meer moeten investeren in bescherming.
 
Iemand enig idee waar dit mee te maken kan hebben? Nu werk ik zoveel mogelijk offline, maar natuurlijk ga ik af en toe wel online voor downloads, drivers en updates. Windows niet zo vaak. Is dit iets wat jullie ook op die manier doen? Of kan ik beter gewoon consequent online blijven? Dan zal ik wel wat meer moeten investeren in bescherming.
Volgens mij is Windows al redelijk veilig van zichzelf. Zolang je geen vage obscure websites bezoekt, hoe je niet te investeren in extra’s. Houdt je computer ook mooi schoon en snel.
 
Back
Top