Wat ga je nog zeker aanschaffen?

Als we ooit nog eens een jam [dzjem] doen, wil ik die BigSky wel eens met een chorale algoritme op mijn oude stringsynth horen. Ik ben benieuwd hoe dat aanvult
 
Oei oei oei. Ik zie al gas aankomen met die stringdoos
 
Alleen een hardware MIDI sequenser die ik kan vullen met honderd of meer MIDI liedjes à €100 meer niet. Arduino? RaspB-Pi?
(Is nergens te koop)
Verder heb ik alles al. Zoals :
Synth , sampler , software , toetsen , boxen , mix mogelijkheden , mic`s , opname spullen digitale recorder , de rest is een knutselhobby met modulair e.d.
Ben nooit erg verwend met overdaad. Sorry dat ik geen GAS heb.
 
Ik heb een dikke week geleden, toen ie al een weken 'binnen 13 werkdagen leverbaar' stond, een streichfett betaald.
Ik weet niet of Bax nog van plan is te werken deze zomer, want die 13 werkdagen tellen niet af

Scherm­afbeelding 2023-07-16 om 12.33.27.png
 
Ik heb een dikke week geleden, toen ie al een weken 'binnen 13 werkdagen leverbaar' stond, een streichfett betaald.
Ik weet niet of Bax nog van plan is te werken deze zomer, want die 13 werkdagen tellen niet af
Iets met ezels en stenen enzo ... iedereen die regelmatig op SF komt weet inmiddels toch wel dat de Bax levertijden van artikelen die niet op voorraad zijn geheel en al uit de aars getrokken zijn.
 
Zeker, maar dit verhaaltje had ik nog nooit gehad. Bovendien is dat ding elders overal in stock. Ach voor de korting op de korting (251 euro betaald) kon ik wachten wel opbrengen. Heb toch geen tijd momenteel.
 
Hehe .. ik heb ooit twee en een half jaar zitten wachten bij bax op een pedaal wat nergens anders verkrijgbaar was , en bij hun 3 dagen toen binnen kwam.
Toen verplaatst naar 3 weken wachten , toen 3 maand wachten , toen binnen 2 weken binnen , toen elke dag aftellen tot weer 3 dagen , toen gelijk naar 21 weken wachten , en het hele gebeuren weer op nieuw :)
Mja ... uiteindelijk het ding ergens anders toch kunnen bemachtigen.
 
Och, ik heb bij Bax eens 2 maanden moeten wachten tot iets terug online in voorraad was, terwijl het die 2 maanden lang wel gewoon in hun fysieke winkels in voorraad was. Levertijd onbekend. Tja... Ik ga er niet snel meer bestellen.
 
Arturia Pigments
Ik heb deze vandaag maar weer eens geprobeerd en hoewel ik em goed vind klinken kan ik maar niet wennen aan de ongemakkelijke work-flow. Geen mousewheel control over de controls van de synth (I mean really??), onhandige menu’s om geluidsgolven te laden, 30 tabs etc etc..


Ik ben daarvoor al te verwend geraakt door Vital denk ik.
 
Ik vind Pigments juist wel overzichtelijk, maar Vital heeft (ook) een prima interface inderdaad. Ook erg leuke plugin met MPE mogelijkheden.
 
Och, ik heb bij Bax eens 2 maanden moeten wachten tot iets terug online in voorraad was, terwijl het die 2 maanden lang wel gewoon in hun fysieke winkels in voorraad was. Levertijd onbekend. Tja... Ik ga er niet snel meer bestellen.
Ik mocht drie kwart jaar wachten want het moest van Bax Rotterdam naar Bax Goes komen. Uiteindelijk had ik mijn verwachtingen te hoog gesteld. Na een weekeindje prutsen snel terug netjes ingeleverd en na drie weken netjes m`n geld terug. Ik heb niks te klagen want bij een andere zaak blijf je opgescheept zitten met iets wat je liever niet had. En ik heb het geluk dat de hoofdvestiging vlak bij mij in de buurt is. Verder is het een zaak zowel voor mensen met veel geld en ook met weinig geld en alles er tussen in. Tevreden dus.
 
Vermits de build nogal prullig is koop ik wel nieuw met garantie 😉
 
Back
Top