Krk rp5 + rp10s subwoover

subhead

Nieuwkomer
Lid sinds
23 augustus 2004
Berichten
19
Locatie
I sa go olo(sranan-Ams)
Wie heeft er ervaring met de Krk RP5 en RP10S subwoover.
Ik ben van plan de subwoover aan te schaffen ben nu nog alleen in bezit van de rp5 maar het laag loopt niet ver genoeg door.De rp10s is nog niet leverbaar in nederland.
 
Ik vind ze ook heel erg goed, je heb direkt goede mixes erop, maar het laag onder de 50HZ moet je kunnen monitoren en dat kan niet vandaar dat ik de subs erbij wil, ik zie ze op het internet voor $299 en navraag bij feedback die ze overigens midden september heeft zeiden ze euro 349 adviesprijs.De rp5 is een hele goede keus.
 
kan me best voorstellen dat je de sub erbij wilt bij de rp5.
ik ga zelf voor de rp8 :)
 
Kan ik mij wel iets bij voorstellen, maar de RP10S is gebouwd voor de hele RP.. serie dus denk ik dat je er ook wat aan zal hebben want hij loopt door tot 36HZ en de RP8 tot 45HZ, ik ben benieuwd. we'll tryit out
 
Origineel geplaatst door endonyx
kan me best voorstellen dat je de sub erbij wilt bij de rp5.
ik ga zelf voor de rp8 :)

Ik heb onlangs ook twee rp8 speakers gekocht, om mijn Spirit absolute two set te vervangen. Ik heb wel een sub (celestion), maar die niet in combinatie staan met de rp8's. Ik dacht eraan om die in combinatie met m'n farfields te gebruiken, maar misschien ook niet. Een KRK sub is misschien ook wel een goede optie. Is dat gewoon erbij aan te sluiten ? Of moet je de rp8's aansluiten op de crossover van de sub ?

Die rp8's zijn trouwens een enorme verbetering t.o.v. die absolute two's. Ik huur nu meteen de frequenties die mij bij eerdere producties van mij niet opvielen, maar achteraf wel hoorde op verschillende installaties. Die absolute two's daarentegen klinken een stuk vetter, maar daar heb je (in dit geval) niets aan als je een goede mix wilt maken !
 
Indernaad :D
 
Ik vond de RP-8 in vergelijking met de RP-5 en 6 een beetje een slobbertje. Voor mijn doen niet strak genoeg. Heeft wel een mooier en dieper laag hoor, maar de drukopbouw in de kast lijkt een beetje over het hoofd gezien, terwijl de 5 en de 6 retelekker strak klinken. En het laag uit de kleine rp-5jes verbazend goed. Ik heb twee RP-5's besteld (ik heb namelijk enorm ruimtegebrek en geen behoefte aan kilo's laag). Ik wacht en wacht en wacht
 
hahaha, scheelt ruimte, en geld.....

Tja, achteraf misschien beter geweest om de 5jes te kopen in combi met die sub. Vooral in een surround set scheelt dat een hoop knaken.
 
Bij Morel muziek in Veenendaal staan ze als het goed is op voorraad. En daar staan de andere KRK's ook. Tenminste ook geen gezanik als er iets mee mis is. Ik ga alleen naar Feedback voor instrumenten, niet voor studiogear.
 
Dank voor de tip!
Ik ga in het vervolg gewoon naar Veenendaal (ben er nog nooit geweest trouwens)
Ik heb alleen een goeie deal gemaakt bij Feedback en één deel (de emu 1820m studio) al meegenomen en aanbetaald. Ik moet nog ff wachten vrees ik.
Nogmaals dank
 
Jan Morel is helemaal KRK freak!
heb ik die van mij ook vandaan
ps.:als iemand toevallig nog 2 keer een rockbottom heeft staan laat me weten
 
Origineel geplaatst door Mole
Dank voor de tip!
Ik ga in het vervolg gewoon naar Veenendaal (ben er nog nooit geweest trouwens)
Ik heb alleen een goeie deal gemaakt bij Feedback en ��n deel (de emu 1820m studio) al meegenomen en aanbetaald. Ik moet nog ff wachten vrees ik.
Nogmaals dank

je wilt niet weten hoeveel problemen ik heb gehad met die KRK's. Heb zeker 2 maanden gewacht en baal als een stekker. Mij werd een aardige korting beloofd bij aflevering (volledig betaald) en ook zouden ze zowieso eerst bellen. Kwam van school en daar stonden ze in de gang... En bij even feedback bellen heb ik met heel veel moeite 10 euro kunnen lospeuteren terug op mijn rekening... Telefoonkosten in totaal waren duurder...
Veel spijt van gehad aangezien forumlid Leo ze destijds voor 80 euro minder verkocht perfect als nieuw...

Maar de KRKs zijn hun geld zeker wel waard...
 
Back
Top