Symphony nr. 40 van Mozart

Origineel geplaatst door Bahamut
uhm wow, jij kan dus Rachmaninov spelen!??
bedoel je dat bekende deel 2 uit piano concerto 2?
...of kan je piano concerto nr 3 misschien ook wel? :D

Ja dit klonk nogal bluffig opschepperig zie ik achteraf.
Ik kan bepaalde gedeelten spelen vor zo ver dat lukt.
Maar 98 % zekerr niet.
Ben ook niet klassiek geschoold en kan geen noten lezen.
Concert is gradatie E of zo 1 van de moeilijkste.
Ik pak de makkelijke gedeelten ha ha
Is trouwens de 2de piano concert
 
Origineel geplaatst door Exzit
Ja dit klonk nogal bluffig opschepperig zie ik achteraf.
Ik kan bepaalde gedeelten spelen vor zo ver dat lukt.
Maar 98 % zekerr niet.
Ben ook niet klassiek geschoold en kan geen noten lezen.
Concert is gradatie E of zo 1 van de moeilijkste.
Ik pak de makkelijke gedeelten ha ha
Is trouwens de 2de piano concert

Niet zo bescheiden he? Ik heb je horen jammen en dat was erg cool. Met gevoel en alles, das toch netjes?
 
telt de vlooienmars ook mee? want die speel ik vloeiend met veel gevoel :dubbel:
 
Origineel geplaatst door CR_technologies
De openings akkoorden ook? Dat F+C+Es+As akkoord in de linkerhand haal ik nog net.

Met die lekkere F in de bass die steeds harder aanzwelt.
Ching boing(F) Ching boing chinig boing ching boing Ching boing Ching boing chinig boing ching boing da da da
Is inderdaad en rot akoord maar haal je een noot weg links als het echt niet lukt.
 
Origineel geplaatst door Arv
Niet zo bescheiden he? Ik heb je horen jammen en dat was erg cool. Met gevoel en alles, das toch netjes?

Ha die Arv. Nou dat viel toen nog wel mee hoor.
 
Origineel geplaatst door Exzit
Ha die Arv. Nou dat viel toen nog wel mee hoor.

kun je nagaan hoe impressed ik was :D

haha, komt gewoon omdat t in schril contrast staat mijn piano kwaliteiten (0 dus)

gr arv
 
Origineel geplaatst door Roel
ik vind het te mooi om waar te zijn.

Roel,

Wat vind je te mooi om waar te zijn?????? Het stuk wat ik gespeeld heb????? Geloof het maar gewoon, ik heb het spoor voor spoor ingespeeld.

Phochos:D

P.S. Ik begin een beetje moe te worden van dit soort opmerkingen!!!!!:(
 
ik moet je nageven; mijn opmerking was nogal dubbelzinnig ;) maar ik vind het echt mooi en als het nog waar is ook, dan heb je het zeer goed gespeeld. zo !
 
Origineel geplaatst door Roel
ik moet je nageven; mijn opmerking was nogal dubbelzinnig ;) maar ik vind het echt mooi en als het nog waar is ook, dan heb je het zeer goed gespeeld. zo !

Dank je!!!!!!!!:halleluja :*D
 
Ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als met cds..

Vroeger, 3 jaar terug of zo, kwamen vrienden bij mij en zeiden ze dat ze een bepaalde cd hadden en dan ging je er standaard vanuit dat ze origineel waren, en als dat niet zo was dan vertelde ze dat erbij.

Nu gaat iedereen standaard van een kopie uit en zeg je er bij als je hem origineel hebt.

Phochos moet zich gewoon verdedigen. Bizar.
 
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb er een beetje hetzelfde gevoel bij als met cds..

Vroeger, 3 jaar terug of zo, kwamen vrienden bij mij en zeiden ze dat ze een bepaalde cd hadden en dan ging je er standaard vanuit dat ze origineel waren, en als dat niet zo was dan vertelde ze dat erbij.

Nu gaat iedereen standaard van een kopie uit en zeg je er bij als je hem origineel hebt.

Phochos moet zich gewoon verdedigen. Bizar.

bizar, misschien wel. maar eigenlijk moet phochos het gewoon zien als een groot compliment :halleluja
de techniek klinkt blijkbaar zo goed dat mensen zich met moeite voor kunnen stellen dat iemand dat zelf speelt. Een groter compliment kun je bijna niet krijgen :okdan:
 
Niet om Phochos of wie dan ook af te vallen maar :

Van Klassieke meesterwerken moet je afbijven, en al helemaal niet kopieren....:frons:
 
Maar het is niet gekopieerd, ik heb het dus NAGESPEELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

Geachte operators,

Bij de volgende die weer zo'n antwoord geeft, gooi deze thread dan maar dicht!!!!!!!!!!

Phochos:( :( :(
 
Origineel geplaatst door phochos
Maar het is niet gekopieerd, ik heb het dus NAGESPEELD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:(

Geachte operators,

Bij de volgende die weer zo'n antwoord geeft, gooi deze thread dan maar dicht!!!!!!!!!!

Phochos:( :( :(

Welnee joh !
Als je niet tegen kritiek kan, kan je het beste binnen blijven zitten en niks naar buiten brengen.
 
Origineel geplaatst door Bass
Niet om Phochos of wie dan ook af te vallen maar :

Van Klassieke meesterwerken moet je afbijven, en al helemaal niet kopieren....:frons:

Wat een onzin man. Alsof het jouw eigendom is. Dus dan vind jij het ook belachelijk dat er überhaupt klassieke cd's gemaakt worden? Zo'n orkest speelt toch ook wat een ander geschreven heeft? Elke uitvoerend orkest of dirigent geeft er z'n eigen interpretatie aan. Dat doet pochos ook gewoon hier.
 
Back
Top