[trek] Unic/Zhanox: Le Bruit de la Nuit

thanx guys voor alle positieve reacties! nog mensen die wat minpuntjes hebben (zoals de voorheen doffe mix)?

kunnen we weer meenemen voor het vervolg: 'Le 2ieme Bruit de la Nuit', om het echt in de Jarre-sferen te houden :)
 
Ik vind het ook een goeie track, idd zweverig/dromerig, verveelt me nooit & goeie beats.
Weinig kritiek, voor mij mag de track eigenlijk blijven zoals ze is.
Ben al benieuwd naar de volgende :)
 
Voor de meeste tracks hier loop ik (als Jarre, Vangelis liefhebber) niet zo warm.
"Le bruit de la nuit" vormt daarop echter een positieve uitzondering.

Goede arps, sequences en geluidseffecten.
Hij staat op m'n harde schijf en ik heb het vermoeden dattie daar nog wel even mag blijven.
:okdan:

groet

Tom
 
Het 'Geluid van de Nacht'. Goed passend bij de onhoorbare Gauloise-rokende Fransoos aan begin en eind...
 
Origineel geplaatst door 6 trak
het doet mij aan een mix denken van een c64 compositie en een Amiga tracker module... mooi stukkie werk... :)

en wat mag de title pcies betekenen? ...6 is niet 'frans vrolijk' nl...

Tis gemaakt in FL studio met wat externe synthgeluiden. Paar keer op en neer gemaild en dat werd 'Le Bruit de la Nuit', ofwel het geluid van de nacht!
:)
 
Stemmen aan het begin en einde had ik zelf net iets beter verstaanbaar gemaakt, bv minder galm? Als het dan toch onverstaanbaar moet zijn, waarom dan geen Tibetaanse monikken? :D

Een Jarre-achtige song, zoals in z'n glorietijd. Rond 3' 05" maakt de song zelfs even een ritmisch vleugje op de "Trans Europe Express".

Laat de rest van die cd maar komen :)
 
joh over deze track ben ik gewoon heen gesurfed!

Dit vind ik erg aangenaam om naar te luisteren. Mooie beats en mooie synths, wat wil je nog meer..
Knap gedaan

succes
Arv
 
En jawel,

Na "le bruit de la nuit" is "Le bruit de la mer" in aantocht....

ware het niet dat de pc van Gijs ongeveer ontploft is:( Dus we moeten nog ff kijken hoe we dat gaan oplossen...

misschien straks ff een impressie posten, als Gijs dat goed vind natuurlijk:)
 
Erg OK!!!

Erg OK!!!

Dit kan ik wel waarderen!!

Helemaal goed!!

Hou wel van dat zweverige!!

Greetz R-LAX
 
Back
Top