• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

In de herhaling...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

PastMidnight

Stamgast
Lid sinds
16 april 2002
Berichten
169
Locatie
Amsterdam
Terwijl ik dacht dat alles verkocht was, blijkt dat je pas zeker van je zaak kunt zijn als de deurbel daadwerkelijk gaat.....

Vandaar:

Nord Lead 550,=
Spirit Absolute 2's 250,=
Creamware Luna geluidskaart 300,=

Lieve mensen, reageer alleen als je de spullen echt wilt hebben....ik heb de afgelopen weken drie keer een verkoopafspraak gemaakt, en drie keer heeft men me laten zitten...en dan bedoel ik niet: "Ja, wil ik wel" maar echt solide afspraken......Is opzich nog niet eens zo'n probleem, ware het niet dat ik aan andere mensen in de tussentijd 'nee' heb moeten verkopen en ik me nu zelf niet eens aan mn afspraak met Leo kan houden....(ik zou van hem weer iets kopen) Dus in het kort:
Geen interesse? Geen centjes?Niet reageren!
 
Leo was deze keer overigens niet zo boos; ik ken het probleem en begrijp het dan ook wel......
 
neeverkopen gaan over het algemeen ten koste van de goodwill... en dat willen we natuurlijk niet... stel je voor dat je als pastmidnight zijnde extra kosten in rekening moet brengen om dit risico te dekken ... :)
 
Als ik iets verkoop noteer ik wel altijd van iedereen die ook nog geinteresseerd is de namen en nummers, en zeg ik nooit nee alleen dat ie WAARSCHIJNLIJK al verkocht is.
 
Origineel geplaatst door Roel
neeverkopen gaan over het algemeen ten koste van de goodwill... en dat willen we natuurlijk niet... stel je voor dat je als pastmidnight zijnde extra kosten in rekening moet brengen om dit risico te dekken ... :)

Hehehe, ook dat.....nee, gekkigheid...."t is gewoon heel vervelend....ik had de centjes eigenlijk alweer uitgegeven.....*wacht op oma die inspringt met een tirade over huiden van beren verkopen en zo....
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top