Creamw@re Scope 4.0 is uit!!!

Origineel geplaatst door Saskija
Mij is het ook niet gelukt. Er zijn op het Planetz-forum en in de Yahoo-Pulsar-groep vele mensen met hetzelfde probleem. Het is dus wachten op Creamware ...


Het is mij nu gelukt.
Je moet het even een paar keer proberen.:)
 
:okdan: het is mij gelukt om de keys te bemachtigen, tip: je moet wel DIRECT een plugin kopen met die korting als je dat wilt , anders krijg je de aanbieding niet meer, Dus direct maar ff de Arp Odyssey kloon gekocht :{

heb scope 4.0 nog niet geinstalleerd, de prodyssey wel . En wat een aanwinst is dat weer :D
 
Origineel geplaatst door quifster
:okdan: het is mij gelukt om de keys te bemachtigen, tip: je moet wel DIRECT een plugin kopen met die korting als je dat wilt , anders krijg je de aanbieding niet meer, Dus direct maar ff de Arp Odyssey kloon gekocht :{

heb scope 4.0 nog niet geinstalleerd, de prodyssey wel . En wat een aanwinst is dat weer :D

Ik heb ook die Odyssey genomen, hele toffe science fiction sounds komen eruit en nog polyfoon ook!!!!!
Tweedehands doen deze dingetjes (de echte dan, monofoon) zo`n 1000 euro`s. Dat vond ik net iets te duur, ik heb al genoeg echte hardware monofone synths. Polyfoon analoog is eigenlijk onbetaalbaar en dit komt aardig (qua sound en power) in de buurt.

Je kunt die scope4 korting activeren met de keys die je via email hebt gekregen. Ik zag ook dat die 50% korting weg was na een dag. Gewoon opnieuw ingevoerd en hoppa. Ik heb drie kaarten, dus ik kan drie keer iets kan kopen met 50% korting. Zou wel tof wezen. Volgens mij vergrendeld ie per hardware serial van een DSP kaart de kortings-optie als je iets gekocht hebt met de serialcode van die kaart

Take care
 
Laatst gewijzigd:
Heej ik heb get scope 4.0 gedaan, toen een email gekregen, toen activate scope4.0 gedaan. Hij is nu geactiveerd, maar waar kan ik em downloaden? Ik kan nergens die zip vinden. Bedankt vast!
 
als je je kaart opnieuw activeert kun je weer een plugin kopen met 50 procent korting :D

heb dus nu ook de interpole filter maar ff gekocht. waanzinnig goeie aanschaf weer :halleluja

dus zolang ze die bug nog niet opgelost hebben zou ik zeggen, profiteer ervan }:|
 
Ik denk dat ze het bij Creamware wel een fijne "bug" (ze weten er immers al lang vanaf) vinden. Iedereen koopt in een keer zoveel mogelijk plug ins.

Ik heb de Interpole er ook maar bij genomen en dat is inderdaad een hele lekkere.
 
Origineel geplaatst door Richard
Ik denk dat ze het bij Creamware wel een fijne "bug" (ze weten er immers al lang vanaf) vinden. Iedereen koopt in een keer zoveel mogelijk plug ins.

Ik heb de Interpole er ook maar bij genomen en dat is inderdaad een hele lekkere.

hahaha,

inderdaad, maar voor 49 euro een plugin die vergelijkbaar is met de moogerfooger is natuurlijk belachelijk goedkoop :) dus die kan je niet laten lopen :D
 
bestaat die bug nog steeds??? heb hem nog steeds niet geactiveerd dus is er nog steeds de mogelijkheid om meerdere plugins voor de helft van de prijs te kopen?
 
ja die bug bestaat nog steeds. scheelt echt gewoon 50 procent van de prijs. dus gewoon gebruik van maken :)
 
Origineel geplaatst door Erazotropa
Stelletje Bug Eaters! 8~


:D

ach , creamware is er van op de hoogte en gezien de enorme hoeveelheid extra plugins die ze erdoor verkopen komt het ze denk ik best goed uit ;) hahaha, en ons ook :okdan:
 
. . . . .het lijkt er op dat de 4.0 software een stuk efficienter omgaat met de dsp power.. :)
 
Ik heb de Modular III gekocht, ik denk dat dat daar wel sjieke bassdrums uit komen!
 
Back
Top