Creamw@re Scope 4.0 is uit!!!

Septic

ex Modular addict
Lid sinds
17 februari 2002
Berichten
6.902
Locatie
Gorinchem
Nu te downloaden: het nieuwste OS voor de Creamw@re DSP cards

Met 50% korting op een plugin na registratie van SFP4.0

Vergeet niet de readme te lezen voor het installeren (op problemen te voorkomen)

Ik heb hem net geinstalleerd en wat denk je? Het werkt!!! (wel zo makkelijk)

www.cwaudio.de

40shot_200.jpg


Mensen met een systeem van 14 of meer DSP`s kunnen na ondertekening van een Non-Disclosure Agreement, de SDK downloaden. Hiermee kun je dus zelf devices bouwen. Je kunt hiervoor zelfs de bestaande plugins ontleden. Bijvoorbeeld meer effect processors in de minimax bouwen etc.
SDK_500.jpg
 
Cool. Ik zit nog op de beta versie, moest t zowiezo upgraden. Eens kijken wat t kost...
 
Update is gratis voor geregistreerde gebruikers
 
Nou ik ben benieuwd.

Erg interessant dat je een plug in voor de helft van de prijs kan aanschaffen.

Heeft er iemand misschien een aanrader?

Eeen leuk effect of synth?
 
Origineel geplaatst door Septic
Update is gratis voor geregistreerde gebruikers


Mooi. Want de upgrade naar 3.5 was toch E100? Koel dat dit dan voor nop is :) Dan sla ik die stap over.
 
Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Mooi. Want de upgrade naar 3.5 was toch E100? Koel dat dit dan voor nop is :) Dan sla ik die stap over.
Als ik het goed begrepen heb was het alleen gratis voor geregistreerde gebruikers van 3.5, dus dat zou betekenen dat je dan eerst een licentie moet kopen voor 3.5 en daarna pas gratis kan upgraden.
 
Dan ben ik tochwel benieuwd wat voor softwareversie 3.5 jij gezien hebt, gezien SFP 3.1c de laatste versie van Scope en Pulsar was :)
 
Hehe. Dan was dat t. Ik kon de demo/beta downen, en moest upgraden naar 3. nog wat.
 
Maar die was ook gratis .... volgens mij is er nooit een betaalde update voor Scope en Pulsar geweest...toch?
 
Origineel geplaatst door #JK#
Maar die was ook gratis .... volgens mij is er nooit een betaalde update voor Scope en Pulsar geweest...toch?

Jawel hoor.
 
Nee. Ik heb een Pulsar 1, ben begonnen met versie 1.0 en heb nooit hoeven te betalen voor updates. De situatie was wel anders voor bijv bezitters van bijv de Luna-kaarten wel hebben, want die hadden andere software. Als ze de de SFP-software daarop wilden draaien moesten ze een update aanschaffen.
 
Updates zijn altijd gratis geweest voor Pulsar/Scope eigenaren (xtc en luna uitgezonderd, dit waren eigenlijk budgetkaarten).

Ik ben begonnen bij 1.1 en daarna 2.0, toen 3.1 en nu 4.0 dus.
En versie 3.5 bestaat niet.

Eh, hetzelfde dus als Saskija`s verhaal.

En als plugin lijkt me die Prodyssee wel wat (een polyfone Arp Odyssey)

Die Prodyssey is net zoals de MiniMax circuit voor circuit (vco/vca/env/lfo etc) gemodeleerd zodat, wanneer je ze naast een oscillope/spectrum analyser vergelijkt, je bijna geen verschil kan zien.

Take care
 
Ben ik eindelijk thuis en ga ik downloaden, zijn er problemen met het versturen van mijn code :(
Moet ik weer contact gaan opnemen en dat gaat altijd zo lekker snel bij Creamware.
 
Origineel geplaatst door Richard
Ben ik eindelijk thuis en ga ik downloaden, zijn er problemen met het versturen van mijn code :(
Moet ik weer contact gaan opnemen en dat gaat altijd zo lekker snel bij Creamware.

Heb je wel de aanwijzingen opgevolgd?

Je moet namelijk de hardwarekeys voor 4.0 activeren, dit gaat via de mypage button op de oude creamw@re site(www.creamware.de)


Hiervoor moet je de hardware serials van je borden opsturen en krijg je direct via email je SFP4.0 activatiecodes.

Vergeet natuurlijk ook niet de allkeys file te downloaden op MyPage. Hier staan alle door jouw gekochte/gelincenseerde software sleutels in. To the Online Shop

Hieronder snel even het menu-tje op de oude site:


My profile
Change Password
Download
Registered Hardware
Activation Keys
Software-Credits
Registration
Get SCOPE 4.0
Activate SCOPE 4.0
 
Wacht even, ik klik Get SCOPE 4.0

Dan staat er bij state;" Already ordered"

Dat heb ik dus ook gedaan, maar niets ontvangen.
Zag wel iets staan van dat het niet helemaal goed ging en dat ik contact moets opnemen.
 
Mij is het ook niet gelukt. Er zijn op het Planetz-forum en in de Yahoo-Pulsar-groep vele mensen met hetzelfde probleem. Het is dus wachten op Creamware ...
 
Back
Top