Argh!!! Raad de printplaat

Origineel geplaatst door synthiaks
??????????????????????????????????????????????????????????
>:|
attachment.php
Maar wat was dat nu Synthiaks? Die potmeters die helemaal uit weerstanden bestaan zijn heel duur...
 
Das een Oscillator van de PTT:D

Er zitten volgens mij 2 oscillatoren in. Die modules zien er kwalitatief echt ontzettend mooi uit:okdan: En je wilt ook niet weten hoe zwaar die koffer is!!
Misschien kan ik er ooit nog wat van laten maken of ga ik hem gebruiken als mijn mobieltje kapot gaat:P

De persoon van wie ik hem gekregen heb zei dat het waarschijnlijk nog best wel waarde heeft maar k zou niet weten waar ik met zo'n ding naartoe kan gaan. Ik heb Siemens ook al een mailtje met foto gestuurd en ze waren behoorlijk onder de indruk maar wisten niet wat ik nou had:confused:

Dit was natuurlijk door vrijwel niemand te raden:D
 

Attachments

  • siemens.jpg
    siemens.jpg
    46,2 KB · Bekeken: 53
Origineel geplaatst door synthiaks
Virus:confused:

erm, eh... net niet :D
Ben zelf ook geen held in het raden hoor, maar ik kan wel één ding verklappen. Hij zou alleen dubbelgevouwen in de Virus passen ;)
 
Haha, nee. Als er één bak is die ik liever niet openschroef dan is het m'n mpc. :D

Ok, even een nuttige hint.
Het is een synth maar heeft geen toetsen. :D
 
Dat blauwe tiptoetsen ding is toch een Moog dinges?
Zat ik toch de goede kant op te denken?
 
Dat ding met die blauwe toetsen is een Ems Keyboard/Sequencer.

IK zou niet weten wat dat ding van Muff is:confused:
 
Muffin denkt dat Boemtsjak weet welke bak dit is. Maar ok. Ik houd nog even m'n mondje dicht. Als ik het moet zeggen Synthiaks geef je maar een gil. Of een laatste tip van de sluier: Deze synth heeft temperament, of zoiets... :D
 
Haha, idd a Bit temperamental :D
Het is dus de Crumar Bit-01

M'n Pulse is nog kleiner dan de Virus, en als hij daar al dubbelgevouwen in moet, dan denk ik dat je van de printplaat een kitkat moet maken wil je hem nog in de Pulse kwijt kunnen ;)
 
Argh!!!:(

Ik zat al te denken aan italiaanse synths (siel en elka) en was helemaal vergeten dat crumar ook nog bestond:stupid

Okay volgende??
 
okay, nog eentje. Heb geprobeerd de te duidelijke benamingen maar even te censureren ;) Denk helaas wel dat deze snel te raden is, maar goed. Meer heb ik nu nog niet voor handen.
 

Attachments

  • picture 063.jpg
    picture 063.jpg
    106,8 KB · Bekeken: 52
Origineel geplaatst door synthiaks
Das een sampler toch?:D

Nee :D
Ik zou m'n mpc echt NOG niet durven openschroeven. ;)

Enne... laat je niet misleiden door de opzichtige plaat welke erop ligt :duivels:
 
Back
Top