Welke tools voor uw shit

Welke tools voor uw shit

  • Cubase

    Stemmen: 21 26,3%
  • Logic

    Stemmen: 16 20,0%
  • Orion

    Stemmen: 0 0,0%
  • Reason 2.5

    Stemmen: 6 7,5%
  • Fruity Loops

    Stemmen: 3 3,8%
  • Buzz

    Stemmen: 0 0,0%
  • tracking program

    Stemmen: 2 2,5%
  • Hardware sequencer

    Stemmen: 21 26,3%
  • andere, zo ja ... welke

    Stemmen: 11 13,8%

  • Totaal aantal stemmers
    80
Sequencer: verschillende bakjes, net welke ik wil gebruiken op dat moment.[ZOveel heb ik er niet, hoor!!]
Waarom: ik heb (nog) geen computer om te sequencen, en hardware bevalt me prima.
Styles: verschillend, hangt van m'n bui af; voornamelijk techno ('alle' soorten), d'n'b, trip-zooi..

dus..
 
Re: Re: Welke tools voor uw shit

Re: Re: Welke tools voor uw shit

Origineel geplaatst door bambamstudio
www.bambamstudio.nl, mijn tools op een rij, koop het ook en uw leven wordt net zo aangenaam als dat van mij!

In dat geval ga ik al het gear wat overeenkomt maar snel schrappen. Bamse is soms aardig nukkig namelijk :D ;)
 
Omdat ik het leuk vind en niks te zeuren heb over dit soort "thread-updates" doe ik lekker wél zonder te zeiken mee.

Stijl: enkel Techno! (ik ben zéér eenkennig:))
Tools: Tja... tools... m'n belangrijkste werkmiddelen zijn:
-M'n RM1x voor het sequencen en wat drums.
-M'n XK-6 voor de pads, bliepjes, piepjes, noem maar op.
-M'n A5000 voor alles wat met de andere apparaatjes niet mogelijk is, maar voornamelijk toch drums.

Wat me heeft overtuigd...
RM1x: Goedkope, doch zeer veelzijdige sequencer waar praktisch alles mee te doen is. Eenvoudig in gebruik, extreem goede midi-controle, door het grafische scherm is het overzichtelijk werken en hij ziet er nog steeds geil uit.
XK-6: Specifieke synth met een mooi en vet geluid. Extreem vette filters, extreme interne routingmogelijkheden, het stacken en morphen van geluiden is een grensloos pluspunt en alles (ja echt alles) is midi aanstuurbaar...
A5000: Sampler met een goede sound, goede filters, zeer uitgebreide en nuttige opname-mogelijkheden, heel veel effecten en hij ziet er geiler uit dan alle E-mu en Akai samplers bij elkaar.
 
Laatst gewijzigd:
Roland MC-50 En Electribe
De MC-50 is een erg uitgebreide midisequencer en is niet altijd makkelijk te bedienen
maar wel goed voor bijv snel drumpartijen te programmeren
 
Page toiletpapier, 4 laags, versie 3.0

Alweer 'n flauwiteit van uw overheid,

ISPdeRuiter
 
Bericht door een moderator:
Verzoek per pb ontvagen: of een ieder zijn motivatie voor de gemaakte keuze wil aangeven
 
Origineel geplaatst door bambamstudio
niet verplicht neem ik aan?
jawel! en anders wordt je gekickt!:D

verklaring: Yawgmoth heeft een thread van mij gesloten, waarin ik vroeg of elk in een paar punten de sterke (en zwakke) punten van de eigen sequencer software zou willen opsommen. dat voor een school publicatie die ik schrijf, waarvoor ik gebruikerservaringen uit de eerste hand wil.

na protest van mij heeft yawgmoth dat zo willen oplossen. u kan mij dus enorm uit de nood helpen door dat ff te doen! dank u wel!

de originele thread: https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=22169
 
Back
Top